קוטר 27 ס"מ. גובה 22 ס"מ.
גימור בשמן דני ופרנש פוליש
hollow form - ינבוט
24 הודעות
• עמוד 1 מתוך 3 • 1, 2, 3
Re: hollow form - ינבוטשלום
כל הכבוד שיחקת אותה הפעם כלי מקסים תמשיך כך. ישראל
Re: hollow form - ינבוטכל הכבוד! עמדת יפה במשימה.
באיזה כלי השתמשת לריקון סמוך לחור?
Re: hollow form - ינבוטאהבתי את הצורה והצבעים.
עבודה מרשימה. כל הכבוד!
Re: hollow form - ינבוטבנוי מנירוסטה 304.
הסכין - עיצוב עצמי מפלדת high speed, ניתן לסיבוב 180 מעלות וכך מגיע לכל מקום. במקרים מסויימים אני משתמש במאריך של 30 מ"מ כדי להגיע לקוטר הפנימי המקסימלי
Re: hollow form - ינבוטמדהים, יפיפה..שאפוווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: hollow form - ינבוטיפ מאוד
מאיפה השגת ינבוט ?
Re: hollow form - ינבוטיפה !!
מה הזוית בכיפוף ?
24 הודעות
• עמוד 1 מתוך 3 • 1, 2, 3
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||