עמוד 1 מתוך 1

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהפורסם: 16 נובמבר 2007, 14:52
על ידי Moshe Eshel
מה? מי? מתי? איזה? שתפי, תני קצת פרטים................. איזה תמונה עם קצת שבבים - משהו??!!!

וברכות כמובן, מההתמכרות הזו קשה להיגמל (ומי רוצה בכלל?)

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהפורסם: 16 נובמבר 2007, 20:00
על ידי Dganit
תודה לכל אלו שתמכו, שמעו , נדבו מידע והתנסות על המחרטה שלהם.
צצה מודעה באתר יד שניה, הרבה יותר מוקדם ממה שתכננתי , ועוד מתחת לאף , מתושב כרמיאל.
יוסי , משה, יהודה ואביחי, כל אלו שמעו את התלבטויותי וענו לי על השאלות כקטנות וגדולות, עם המון סבלנות והיום הייתי וראיתי , התאהבתי וקניתי.
המחרטה עדיין לא אצלי, עכשיו אני צריכה למצוא לה מקום, כנראה ביום ראשון היא תעבור דירה.
היא אמנם סינית, מהסוג שנמכר אצל ורשבסקי ב- 3650 ש"ח , 1100W , חמש מהירויות וזהו, אני בפנים. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Re: ברכות. תתחילי לאסוף בולי עץ. זה נהיה כפייתי לא פחות.

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2007, 14:18
על ידי max63
:lol:

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2007, 19:33
על ידי zigi
ראשית כל ברכות!!
כמה שילמת עבורה? סתם סקרנות.

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2007, 23:16
על ידי Dganit
תודה , תודה ובקרוב אצלך (ציפורים קטנות לחשו לי).
שילמתי 2500 .
וכן מגיע לי כבר מזל טוב .
הבאתי אותה לפני שעה הביתה וכרגע היא שוכבת מפורקת במחסן , מקווה שמחר ארכיב אותה ואנסה לתעד תמונות שלב אחר שלב , (צוחקת).
הבחור שמכר לי אותה ממש אלכייפק , הוא רצה לעזור לי להביא אותה ולהרכיב אותה , בינתיים השאיל לי סט מפסלות שלו והודיע לי שלא אהסס לשאול אותו שאלות ואם אצטרך הוא יבוא להדריך אותי.

כן , יש אנשים טובים בעולם. :D :D :D

Re: דגנית ב ברכות עם הצטרפותך למשפחת החרטים

הודעהפורסם: 19 נובמבר 2007, 09:05
על ידי Eliko
ראשית ברכות
בתור סגן נשיא מועדון החרטות במןנטריאול (לשעבר) הרייני להתריע זה ממכר.
ובכלל אנשים שעוסקים בעץ כתחביב הם אנשים טובים...זה בדוק...