עמוד 1 מתוך 2
כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
04 נובמבר 2011, 16:55
על ידי Pini Gold
מקור עץ הטימבורנה במרכז אמריקה ובברזיל. העץ נחשב כקשה משהו בין דובדבן לאגוז ומשמש בעיקר לריצוף.
האתגר היה ליצור HOLLOW ולהתמודד עם העיבוד הנסתר הפנימי באמצעות כלי ייעודי.
תגמיר לכה מבריקה ופס קישוט בצעב אקרילי.
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
04 נובמבר 2011, 18:48
על ידי GILY
יפה מאוד !!- דומה מאוד לצבעו של המהגוני ....
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
04 נובמבר 2011, 19:15
על ידי ykyk
אהבתי
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
05 נובמבר 2011, 02:16
על ידי umi
יפיפה, עבודה אומנו-מיקצועית
עסקת טיעון

פורסם:
05 נובמבר 2011, 14:38
על ידי Yair Feldmann
פיני, אם אתה מבטיח לא לספר לאשתי מה כתבתי (כי אז היא תרצה שאחדל מכל השטויות האחרות שאני מתעסק בהן, ואעבור לחריטת עץ), אני מוכן להגיד שזה יפה מאוד!
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
05 נובמבר 2011, 18:47
על ידי ezerzur
מקסים !!!!!!!!!!!!!!!
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
05 נובמבר 2011, 20:16
על ידי Saba_jackson
התרגשתי לראות.... אבל למה קוראים לעץ בשם כזה?
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
05 נובמבר 2011, 21:37
על ידי yd
מדהים עבודה מקסימה
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
06 נובמבר 2011, 13:33
על ידי max63
עבודה יפה פיני, כל הכבוד. לא מכיר את העץ הזה. אגב, האם נתקלת בבעיות יישום הלכה? עצים רבים מסוג זה מכילים שמנים טבעיים ולפני יישום לכה חלקם דורש הברשה מהירה עם מדלל להסרת השמן שעל פני השטח.
איך אתה מרוצה מהגימור הפנימי?
Re: כלי מעץ טימבורנה

פורסם:
06 נובמבר 2011, 21:15
על ידי Pini Gold
max63 כתב:עבודה יפה פיני, כל הכבוד. לא מכיר את העץ הזה. אגב, האם נתקלת בבעיות יישום הלכה? עצים רבים מסוג זה מכילים שמנים טבעיים ולפני יישום לכה חלקם דורש הברשה מהירה עם מדלל להסרת השמן שעל פני השטח.
איך אתה מרוצה מהגימור הפנימי?
למכס - העץ היה יבש ולא היו בו סימני שמנים. הגימור הפנימי דורש שיפור, ואני מניח שאעלה לשם כך את הכלי פעם נוספת למחרטה.