עמוד 1 מתוך 2
כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
26 אוקטובר 2011, 20:30
על ידי max63
כלי מסוג Hollow Form שסיימתי לפני כחודשיים.
עשוי כולו מאקליפטוס שמצאתי שנה שעברה.
גובה - 21 ס"מ
רוחב עליון - 18 ס"מ
גימור - שמן ואז לכה
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
26 אוקטובר 2011, 22:56
על ידי ezerzur
יפה מאד , אהבתי את הצורה
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
26 אוקטובר 2011, 23:05
על ידי ykyk
שלום
נראה יפה.
בדך כלל עם שמים שמן אז הלכה לא תופשת טוב.
האם זה נכון?
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
26 אוקטובר 2011, 23:42
על ידי gal-galim
כרגיל מצולם מאוד מאוד יפה
ציור עץ יפיפה
איזה עובי הקירות?
אני תוהה אם אין סדקים בתחתית כי זה עץ שנוטה מאוד להיסדקות ואם אין באיזו טכניקה עבדת?
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
27 אוקטובר 2011, 12:30
על ידי Moshe Eshel
יפה מאוד!
אהבתי את הביצוע והגימור נראה מעולה.
אפשר קצת פרטים על הכלים שהשתמשת בהם ואולי גם על הקונפיגורציה של הצילום שאתה עובד איתה?
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
27 אוקטובר 2011, 14:55
על ידי shutter
כלי יפה!
אהבתי את הצורה.
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
27 אוקטובר 2011, 18:28
על ידי icemen
כלי יפייפה.. שאפווווווווווו !!!!!!!!!!!!!!!
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
27 אוקטובר 2011, 21:31
על ידי yd
יפיפה,מקסים אפשר להוסיף לו את העלי ואז זה הכלי שבו טוחנים קפה .
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
27 אוקטובר 2011, 23:03
על ידי Pini Gold
הצורה מעניינת ויפה בעיני
Re: כלי חדש - אקליפטוס

פורסם:
27 אוקטובר 2011, 23:57
על ידי Yair Feldmann
חריטה בעץ, כהתעסקות, איננה "כוס התה" שלי, אבל הכלי הזה יפה מאוד.