כלי מסוג Hollow Form שסיימתי לפני כחודשיים.
עשוי כולו מאקליפטוס שמצאתי שנה שעברה.
גובה - 21 ס"מ
רוחב עליון - 18 ס"מ
גימור - שמן ואז לכה
כלי חדש - אקליפטוס
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
כלי חדש - אקליפטוסכלי מסוג Hollow Form שסיימתי לפני כחודשיים.
עשוי כולו מאקליפטוס שמצאתי שנה שעברה. גובה - 21 ס"מ רוחב עליון - 18 ס"מ גימור - שמן ואז לכה
Re: כלי חדש - אקליפטוסיפה מאד , אהבתי את הצורה
Re: כלי חדש - אקליפטוסשלום
נראה יפה. בדך כלל עם שמים שמן אז הלכה לא תופשת טוב. האם זה נכון?
Re: כלי חדש - אקליפטוסכרגיל מצולם מאוד מאוד יפה
ציור עץ יפיפה איזה עובי הקירות? אני תוהה אם אין סדקים בתחתית כי זה עץ שנוטה מאוד להיסדקות ואם אין באיזו טכניקה עבדת?
Re: כלי חדש - אקליפטוסיפה מאוד!
אהבתי את הביצוע והגימור נראה מעולה. אפשר קצת פרטים על הכלים שהשתמשת בהם ואולי גם על הקונפיגורציה של הצילום שאתה עובד איתה?
Re: כלי חדש - אקליפטוסכלי יפה!
אהבתי את הצורה.
Re: כלי חדש - אקליפטוסכלי יפייפה.. שאפווווווווווו !!!!!!!!!!!!!!!
Re: כלי חדש - אקליפטוסיפיפה,מקסים אפשר להוסיף לו את העלי ואז זה הכלי שבו טוחנים קפה .
Re: כלי חדש - אקליפטוסהצורה מעניינת ויפה בעיני
Re: כלי חדש - אקליפטוסחריטה בעץ, כהתעסקות, איננה "כוס התה" שלי, אבל הכלי הזה יפה מאוד.
12 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||