עמוד 1 מתוך 1
כלים לששת

פורסם:
20 אוקטובר 2011, 19:53
על ידי jr
כלים לששת בגודל גובה 27 קוטר 15
Re: כלים לששת

פורסם:
20 אוקטובר 2011, 19:56
על ידי ykyk
שלום וחג שח
יפה.
את מה שבתוך הכלי אתה עשית?
Re: כלים לששת

פורסם:
21 אוקטובר 2011, 00:08
על ידי jr
לא ,אני רק חורט
Re: כלים לששת

פורסם:
21 אוקטובר 2011, 06:51
על ידי ykyk
חג שמח
אני בזמנו עשיתי גם את הכלים של הששת במחרטה ואיפה שיהיה צריך שטוח במלטשת עשיתי אותו שטוח.
ביי