חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עבודות סיסם נוספות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי GILY » 19 אוקטובר 2011, 16:04

שלום לכולם
להלן חמש עבודות סיסם נוספות שבצעתי החודש הכוללות
כד נוסף עם ידיות מפוסלות
חג שמח
קבצים מצורפים
 35 סמ.JPG
וזה בגובה 35 ס"מ רוכב 23
 50 סמ.JPG
וזה גבוהה באורך 52 ס"מ רוכב 24
 צוור ארוך.JPG
וזה באורך 51 ס"מ רוכב 22 עם צוור דק של 5 ס"מ
 חדשה.JPG
קערת סיסם קוטר 35 ס"מ עומק 12 ס"מ
 עם ידיות.JPG
כד שני בסוגו עם ידיות בגובה 51 ס"מ רוכב 23
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי gal-galim » 19 אוקטובר 2011, 17:20

עבודות יפות מאוד בעיקר הגימור
האם הכד עם הצוואר הארוך מרוקן כהלכה עד קרקעיתו?
אם כן שאפו
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי GILY » 19 אוקטובר 2011, 18:44

אכן מרוקן עד הקרקעית
תסתכל טוב בתמונה ותגיד לי כיצד רוקן הכד ?
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

עבודות סיסם

הודעהעל ידי ezerzur » 20 אוקטובר 2011, 09:10

יפה מאד , עבודה מושקעת , לגבי שאלתך לעמיתי כאן , אז נראה שהכדים עשויים משני חלקים , ו אולי הכד עם הצןאר הארוך מרוקן מחלקו התחתון
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: עבודות סיסם

הודעהעל ידי GILY » 20 אוקטובר 2011, 13:10

ראשית תודה רבה על התגובה
אני שאלתי את השאלה רק לגבי הכד עם הצוור הארוך
יתר הכדים עשויים חלק אחד .....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי gal-galim » 20 אוקטובר 2011, 22:16

בכל מקרה עבודות יפות ואכן צריך עיני עיט על מנת להבחין בחיבור זה נראה יפה
איך גימרת את היצירות????
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי yd » 20 אוקטובר 2011, 22:49

כל הכבוד ,עבודות יפיפיות.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי shutter » 21 אוקטובר 2011, 00:39

עבודות מדהימות!
הגימור יפה מאוד!
shutter
משתמש ותיק
 
הודעות: 73
הצטרף: 05 ספטמבר 2007, 18:19

Re: עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי GILY » 21 אוקטובר 2011, 10:34

יפה מאוד גילית
סימן שיצא לי טוב ומדוייק !!
גימור ווקס + פריקשין פוליש ....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות סיסם נוספות

הודעהעל ידי GILY » 21 אוקטובר 2011, 10:35

תודה וחג שמח!!
בקרוב קולקציית חרוב....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד