עמוד 1 מתוך 2

קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2011, 19:40
על ידי Pini Gold
לא כ"כ גדולה, קוטר 14 ס"ב וגובה 7.5 ס"מ מגוש קוקובולו שהגיע לידי יבש מאוד.
תגמיר של HUT שמעניק מראה קריסטלי - כמו אצל הפולנים.

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2011, 20:02
על ידי ezerzur
פנטסטי , מדהים , אני אישית אוהב את הקערה בצלום מס' 3 האם זה לפני הציפוי?

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2011, 21:21
על ידי shutter
מרהיב - העץ, העבודה והגימור

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2011, 22:49
על ידי yd
עבודה יפיפיה ,איזה עץ זה,מאיפה הוא?

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2011, 23:19
על ידי Pini Gold
תשובות:
מקור העץ במרכז אמריקה (טרופי) וגדל שם בעיקר לאורך החוף הפסיפי.
כל התמונות הן אחרי ביצוע התגמיר ותמונה 3 בהירה יותר בגלל הבזק המצלמה (פלש).

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2011, 01:00
על ידי zigi
פיני ידידי, האם אמרנו כבר ש"אין עליך"

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2011, 01:34
על ידי Saba_jackson
נאה ביותר מיוחד ומעניין

אני הייתי קונה ממך את השבבבים, מהה צבעם ? והמרקם?

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2011, 07:01
על ידי ykyk
יפה מאוד.
אין מה להוסיף אחרי כל החברה'
חג שמח

Re: קערה מקוקובולו - שבבים

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2011, 13:25
על ידי Pini Gold
ג'קסון -השבבים נפלאים, מגוונים בצהוב ובחום אדמדם. גם הריח יוצא דופן. אבל לגבי רעילות - אין לי מושג.

Re: קערה מקוקובולו

הודעהפורסם: 14 אוקטובר 2011, 16:49
על ידי icemen
עבודה יפיפייה והעץ מדהים..!