עמוד 1 מתוך 1
חריטה פנימית דרך פתח צר

פורסם:
13 אוקטובר 2011, 18:33
על ידי shutter
גובה האגרטל 27 ס"מ. עובי דופן כ-10 מ"מ.
העץ היה יבש חיוור וסדוק לכן החלטתי להסתכן ולפני french polish שימנתי בנדיבות בשמן פשתן זה החזיר חיים לעץ.
יש חילוקי דעות לגבי הצורה הכללית הנובעת ברובה מאילוצי חורים עצומים בעץ.
Re: חריטה פנימית דרך פתח צר

פורסם:
13 אוקטובר 2011, 19:25
על ידי Pini Gold
מיוחד ומעניין. לדעתי הסדקים עושים את העניין חי יותר ומעניקים לו איכות. איזה עץ זה?
Re: חריטה פנימית דרך פתח צר

פורסם:
13 אוקטובר 2011, 21:22
על ידי shutter
זית
Re: חריטה פנימית דרך פתח צר

פורסם:
15 אוקטובר 2011, 10:02
על ידי GILY
ראשית יפה מאוד !!
אם זה זית אין פלא שיש חורים ....
מה קוטר הפתח 35 מ"מ ?
Re: חריטה פנימית דרך פתח צר

פורסם:
15 אוקטובר 2011, 15:20
על ידי shutter
קוטר הפתח 45 מ"מ
Re: חריטה פנימית דרך פתח צר

פורסם:
16 אוקטובר 2011, 12:14
על ידי max63
עבודה מרשימה. ייצור כלי מסוג Hollow Form קשה, ועוד יותר בעץ כמו זית. הושקעו פה שעות לא מעטות.
תתחדש.