עמוד 1 מתוך 1

גימור

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2011, 18:16
על ידי shutter
שתי עבודות מסיסם (מאותו העץ).
האגרטל הימני (גובה 33 ס"מ) עבר גימור בשמן דני ואח"כ french polish.
השמאלי עבר גימור בשמן וקס.
קשה מאוד לראות הבדל בינהם למעט בשמש ישירה, אז אפשר להבחין כי האגרטל הימני בהיר יותר (שמן וקס מכהה מעט את העץ).

Re: גימור

הודעהפורסם: 13 אוקטובר 2011, 19:29
על ידי Pini Gold
העץ הזה משגע. גם הצורות שבחרת.

Re: גימור

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2011, 12:12
על ידי max63
עבודות נאות. במיוחד הואזה החלקה.

Re: גימור

הודעהפורסם: 16 אוקטובר 2011, 19:20
על ידי GILY
יפה מאוד !!
מהיכן הסיסם ההודי ? :)

Re: גימור

הודעהפורסם: 17 אוקטובר 2011, 01:09
על ידי shutter
ענף שנכרת ביישוב.
ישב הרבה זמן במערום של גזעים לקמין, עד שעשיתי שם סדר.