עמוד 1 מתוך 1

בניית גיטרה אתיופית

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2011, 09:28
על ידי asmera
שלום חברים ,

מצ"ב תמונה של כלי נגינה אתיופי שנרכש מחו"ל .
ברצוני לייצר שכפול נוסף ,מה אני צריך להביא \ לבקש מהנגירה !?
האם אני צריך לשרטט מודל תלת מימד, מספיק שרטוט מכני ?!
אילו הנתונים (רמת דיוק,ערכי מידות וכד'...)אני צריך לתת בכדי שיוכלו לייצר לי את החלקים ?!
הפלטה הקדמית עשויה מקשה אחת , ועוד שני חלקים מדוייקים שחוברו מאחור, האחד בחלק העליון והשני בחלק התחתון (לסגירת תיבת התהודה ).

תודה מראש על העזרה .

http://ufu.co.il/viewer.php?file=quah6r ... v3hfgw.jpg

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2011, 10:47
על ידי Saba_jackson
ברוך הבא!

האם תוכל לצרף קובץ קול של הכלי הזה
איזה סולם מנגנים בזה?

תודה

אולי אוכל לעזור לך לעשות דומה

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2011, 13:40
על ידי moshik
אם אתה רוצה להתייעץ עם בונה כלי נגינה
הנה טלפון של ירון נאור תתקשר אליו 0547655797

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהפורסם: 09 אוקטובר 2011, 09:02
על ידי asmera
בוקר טוב ג'קסון ,

אני אשמח לצרף קטע מוסיקלי בהמשך, אשתדל להקליט משהו קצר במהלך השבוע הקרוב .
הKIRAR הוא כלי אפריקאי המכוון בסולם פנטטוני , כלומר 5 ציללים (כמו יתר כלי הנגינה באפריקה )
אני אשמח לקבל את עזרתך .

אך עדין לא קיבלתי תשובה , אפילו לחלק מהתשובות .

אשמח לקבל את תגובתך ועזרתך .

יום טוב
יעקב.

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהפורסם: 09 אוקטובר 2011, 09:06
על ידי asmera
בוקר טוב מושיק,

תודה על מס' הטלפון , אני אתקשר אליו בהזדמנות הראשונה היום

האם תוכל לתת לי מענה לחלק מהשאלות שלי , אני חושב שזה יפתור לי את כל הבעיות, כיוון שאני לא באמת צריך בונה כלי נגינה , רק צריך קצת הסברים איך לפנות לנגרים שעובדים עם כלים ממחושבים (כמו שפירטתי לעיל )

אמח לקבל את עזרתך.

המשך יום נעים
יעקב,

Re: בניית גיטרה אתיופית

הודעהפורסם: 09 אוקטובר 2011, 11:21
על ידי moshik
אני קצת מתקשה להבין אותך

אם אתה רוצה שנגריה תשכפל את הגיטרה
היא צריכה לדעת לעשות את זה.

לא נראה לי שמי שיעשה את זה צריך הוראות.

זה נראה פשוט אבל ממש לא זה מצריך נסיון וכלים מיוחדים
הבחירה של כל פריט וסוג עץ משפיעה באופן מהותי על הסאונד


תתקשר לירון לא תתאכזב.