moshik כתב:שני דברים שעשיתי אתמול
ישמש כנראה לתחתית של דברים
אם כי בבית כולם אומרים שזה נותן הרגשה טובה כשמחזיקים את
זה
אם יש למישהו רעיון לשם אני אשמח
אני מאוד אוהב את הצורה, אתה יכול לצלם גם את הצד השני? איך תפסת בתפיסה האחרונה?
לגבי שימוש - אפשר לעשות מזה מחזיק לגולות או חרוזי זכוכית - וזה נחמד לתפוס אותם ביד ולהחזיר - מין צעצוע מנהלים, אפשר גם לחשוב על גינת זן, למרות שאני חושב שהבסיס צריך להיות קצת יותר גדול בשביל גינה יפה... אבל בזן כמו בזן, אפשר לעשות כל דבר שרוצים.
גם סתם לשים על שולחן העבודה ולהעביר אצבע מדי פעם (או להשתמש כתחתית לכוס קפה) - נראה לי שזה מה שהייתי עושה.