עמוד 1 מתוך 1

ללא שם

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2011, 11:10
על ידי moshik
שני דברים שעשיתי אתמול
ישמש כנראה לתחתית של דברים
אם כי בבית כולם אומרים שזה נותן הרגשה טובה כשמחזיקים את
זה

אם יש למישהו רעיון לשם אני אשמח

Re: ללא שם

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2011, 11:47
על ידי Saba_jackson
לי נראה שימושי ככרית להכנת פיתות ,אם אתה אופה...

אבל זה מה זה יפה!

תגיד, מפת השולחן היא שחורה עם עיגולים לבנים?
או לבנה עם דוגמא שחורה?

Re: ללא שם

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2011, 11:59
על ידי moshik
קודם צבעתי את השולחן בשחור ןאח"כ את העיגולים הלבנים :wink:

Re: ללא שם

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2011, 12:52
על ידי Moshe Eshel
moshik כתב:שני דברים שעשיתי אתמול
ישמש כנראה לתחתית של דברים
אם כי בבית כולם אומרים שזה נותן הרגשה טובה כשמחזיקים את
זה

אם יש למישהו רעיון לשם אני אשמח


אני מאוד אוהב את הצורה, אתה יכול לצלם גם את הצד השני? איך תפסת בתפיסה האחרונה?

לגבי שימוש - אפשר לעשות מזה מחזיק לגולות או חרוזי זכוכית - וזה נחמד לתפוס אותם ביד ולהחזיר - מין צעצוע מנהלים, אפשר גם לחשוב על גינת זן, למרות שאני חושב שהבסיס צריך להיות קצת יותר גדול בשביל גינה יפה... אבל בזן כמו בזן, אפשר לעשות כל דבר שרוצים.

גם סתם לשים על שולחן העבודה ולהעביר אצבע מדי פעם (או להשתמש כתחתית לכוס קפה) - נראה לי שזה מה שהייתי עושה.

Re: ללא שם

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2011, 14:05
על ידי moshik
בין העוקצים
בצד המנוע עץ עגול ישר (על פוטר)
בצד השני עוקץ וכרסום עד ס"מ קוטר שאותו הורדתי עם מפסלת

הצעה לשם

הודעהפורסם: 04 אוקטובר 2011, 14:33
על ידי dudi
מאחר וזה נראה כמו כרית ועושה קארמה טובה אז אני מציע את השם כרקארמה או כרמה :)