עמוד 1 מתוך 1
התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 03:53
על ידי umi
עבודות ראשונות עם המחרטה החדשה (10-14),
שנה טובה ומתוקה לכל הפורום, שאני כל כך מעריך.
חג שמח ובריאות לכולם
אומי
Re: התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 05:30
על ידי ykyk
חג שמח ושנה טובה.
צלם את המחרטה שנתרשם ממנה.
ביי
Re: התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 07:28
על ידי moshik
שנה טובה גם לך
בריאות ואריכות ימים
Re: התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 10:19
על ידי max63
עבודות יפות ומתקן השחזה מרשים.
תתחדש!!
Re: התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 15:21
על ידי dudi
תוצרים יפים מאוד. כל הכבוד. גם הג'יגים לעילא ולעילא.
שנה טובה גם לך ולשאר חברי הפורום.
שנה פוריה של רעיונות ותוצרים ובעיקר בטיחות ובריאות.
Re: התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 16:26
על ידי icemen
ד'ר אומי.. יופי של עבודות..! שנה טובה, שנת בריאות ויצירה פורייה..!
Re: התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 18:57
על ידי ezerzur
שנה טובה ומתוקה שנת שלום ודבש בהתאם לעבודותיך המקסימות
Re: התחלה של עתיד, אני מקווה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה דבש !!

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 22:05
על ידי Pini Gold
איזה יופי, אומי. מעוצב בטוב טעם כל הכבוד ושנה טובה ובריאה.