עמוד 1 מתוך 1
עבודות סיסם חדשות

פורסם:
24 ספטמבר 2011, 13:50
על ידי GILY
שלום לכולם \
כפי שהובטח להלן 2 עבודות סיסם חדשות שלי ממלאי הסיסם שמצאתי לאחרונה
תהנו
Re: עבודות סיסם חדשות

פורסם:
24 ספטמבר 2011, 18:00
על ידי icemen
עבודות יפיפיות..!! קבל שאפוווווווו..!!
Re: עבודות סיסם חדשות

פורסם:
25 ספטמבר 2011, 01:46
על ידי umi
שפו ענק!!!!!!!!!, עבודה יפיפייה, הדינות בולטת וגם העץ עצמו מרהיב.
כל הכבוד.
אגב, איפו משיגים עץ כזה ?
Re: עבודות סיסם חדשות

פורסם:
25 ספטמבר 2011, 06:01
על ידי GILY
בוקר טוב
העץ צומח בכל הארץ ונקרא סיסם הודי
אני במקרה מאזור הקריות בו הוא צומח בכמויות
בשנה האחרונה מפתחים בקריית ים מטרונית בשדרה ארוכה שמלאה בעץ
וכל עץ שצמח בתויי הורד
הבעיה היא שהעץ היה נעלם מהר ונלקח
לאחרונה הצלחתי למצוא ולחתוך כמובן באישור מהנדס המטרונית
Re: עבודות סיסם חדשות

פורסם:
25 ספטמבר 2011, 07:25
על ידי ezerzur
מקסים , יופי של ביצוע
מצטרף למחמאות

פורסם:
26 ספטמבר 2011, 21:33
על ידי eyal g
שאלה - איך הפרדת חומר לידיות?
זה נראה שיש קו של המשכיות משכבה הלבנה בכלי אל השכבה הלבנה בידית.
נראה שהשקעת בחשיבה על "איך יראה המוצר הסופי?", והתוצרת יפה.
כל הכבוד
Re: מצטרף למחמאות

פורסם:
27 ספטמבר 2011, 05:53
על ידי GILY
בוקר טוב
ראשית יוצרים טבעת היקפית בחתך הידית
מסמנים את מיקום הידיות
בעזרת משחזת זוית + דיסק וידיה דק מבצעים חיתוכים להפרדת חומר
שניה לפני יוצרים 2 חיתוכים ומפרידים עם מפסית על מנת ראות ששני הגבהים בצד ימין ושמאל של הידית שווים .
מפרידים עם מפסלת בינונית את החומר ומלטשים לגימור סופי
אני מתכנן לבצע עוד וזה כזו ואז אני יצלם את תהליך הפרדת הידיות
חג שמח