עמוד 1 מתוך 1

עזרה

הודעהפורסם: 22 ספטמבר 2011, 21:11
על ידי barneeman
אהלן אני מתכוון להכין מספר מפרטים לגיטרה מעץ.
קראתי על הנושא ומומלץ לעשות אותם מעץ קשה אך גמיש במידת מה.
ממליצים על העצים הבאים:
, lignum vitae, ebony, padauk, cocobolo, rosewood

אם ידוע לכם איפה אפשר להשיג חתיכות קטנות של העצים הללו??
אולי למישהו במקרה יש חתיכה?

בנוסף הבנתי שגם העצים מייפל ליבנה ומהגוני יכולים להתאים. מה דעתכם?

ודבר אחרון, נניח שאני אצליח להכין, איך הכי כדאי לצבוע? שמן? ספריי לכה? לכה רגילה?
תודה מראש.....

ירון נאור חברינו בונה כלי נגינה..

הודעהפורסם: 23 ספטמבר 2011, 07:43
על ידי icemen
נאור ירון - בניה ותיקון כלי נגינה
דיה 4 , בת חפר
טלפון: 0547655797

איש קשר: ירון נאור
אתר: picasaweb.google.com
פייסבוק: נאור ירון - בניה ותיקון כלי נגינה בפייסבוק

Re: ירון נאור חברינו בונה כלי נגינה..

הודעהפורסם: 23 ספטמבר 2011, 23:52
על ידי barneeman
תודה...אבל אם בכל זאת מישהו יודע איפה להשיג את העצים האלה שיגיד לי...או אם יש רעיון לעץ אחר שמתאים

די קשה להשיג חתיכות קטנות בארצנו

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2011, 07:36
על ידי Moshe Eshel
barneeman כתב:תודה...אבל אם בכל זאת מישהו יודע איפה להשיג את העצים האלה שיגיד לי...או אם יש רעיון לעץ אחר שמתאים


ניתן להשיג חתיכות גדולות ב"מי השרון" - מחסן עצים בפ"ת (פרטים במדור עסקים) - אם תהיה מאוד נחמד, אולי יתנו לך לפשפש בארגז השאריות, היכן שתוכל למצוא חתיכות כאלה ואחרות.
ראובן זאלק (שוב פרטים במדור עסקים למעלה) - מוכר ציוד חריטה וגילוף - אצלו יש סיכוי ממשי למצוא חתיכה בגודל סביר למפרט (עץ לעטים זה זה כנראה רטן מדי, אתה צריך חתיכות יותר גדולות).

עכשיו שאעניתי לשאלתך, נשאר לי רק לתהות, למה אתה רוצה לעשות מפרט מעץ - שסביר להניח - שלא משנה כמה העץ שתיצור אותו ממנו איכותי, הוא ישבר די מהר... ולא להשתמש בפלסטיק, החומר שאלוהים נתן לנו - שמתאים לזה בדיוק (וכל המפרטים שאני נפגשתי איתם עשויים ממנו)?

פתרון פיניש שאולי יעזור למפרטים שלך לשרוד את הזמן קצת יותר טוב - הוא לטבול אותם באפוקסי שקוף (מספר שכבות), כדאי לחפש אפקוסי שידוע בשקיפות ובגמישות שלו.

Re: די קשה להשיג חתיכות קטנות בארצנו

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2011, 22:54
על ידי barneeman
דבר ראשון תודה על התשובות.
בינתיים כבר הספקתי להכין מפרט אחד ממהגוני.
ציפיתי במספר שכבות של לכה.

תראה, מפרטי עץ הם יותר נפוצים משנדמה לך, יש להם צליל מיוחד ו"חם" יותר ממפרטי פלסטיק או מתכת.

שוב תודה...