עמוד 1 מתוך 1

הדבקת ניר ליטוש לעץ

הודעהפורסם: 22 ספטמבר 2011, 14:03
על ידי prpr1
שלום בניתי גלגל גדול בקוטר של 40 ס"מ למחרטה שלי ואני רוצה להדביק בד ליטוש עגול ( קניתי בקוטר 40 ס"מ ) איזה דבק מומלץ ? צהוב של נגרים ? דבק מגע ?

Re: הדבקת ניר ליטוש לעץ

הודעהפורסם: 22 ספטמבר 2011, 16:35
על ידי ykyk
עשית גלגל או עיגול?
אני מדביק גם עם דבק מגע ולפעמים גם עם דבק פלסטי

Re: הדבקת ניר ליטוש לעץ

הודעהפורסם: 22 ספטמבר 2011, 20:31
על ידי icemen
6-7 נקודות נגיעת אצבע של דבק פלסטי צהוב/לבן.שים על הדיסקית משטח ישר וכבד למשך שעה, וקדימה לעבודה..
בהצלחה.