עמוד 1 מתוך 1

שאלה

הודעהפורסם: 19 ספטמבר 2011, 23:21
על ידי barneeman
אהלן אני מתחיל בתחום הגילוף ויש לי כמה שאלות
1. מה דעתכם על עץ פקאן לגילוף?רך?קשה?עמיד?
2. כנל לגבי זית ומהגוני
פשוט יש לי את העצים האלה די זמין.

חוץ מזה, אם אני מגלף ידית לכף סלט, איך כדאי לצבוע אותה
ככה שלא יהיה רעיל? קראתי על שמן פשתן ושעוות דבורים או לכה על בסיס מים
מה דעתכם?

תודה....

על כלי אוכל מורחים..-

הודעהפורסם: 19 ספטמבר 2011, 23:43
על ידי icemen
שמן פשתן, שמן בישול,או ווקס דבורים. שום צבע..