עמוד 1 מתוך 1

תאונות בחריטה

הודעהפורסם: 18 ספטמבר 2011, 22:01
על ידי ykyk
שלום
מקצוע החריטה הוא מסוכן ראו מה קרה לבחור הזה.

http://groups.google.com/group/tzfonim/ ... 901e3d522e

Re: תאונות בחריטה

הודעהפורסם: 19 ספטמבר 2011, 11:11
על ידי max63
כל עבודה עם כלי חד יכולה להיות מסוכנת אבל הבחור לא עסק בחריטה. הוא עשה שלוש טעויות חמורות:
* עבד עם כלי שלא הכיר ללא השגחה בפעם הראשונה
* החזיק את הכלי ביד במקום לקבע אותו היטב לשולחן
* החזיק מכשיר מסוכן עם מנוע ביד אחת בלבד
העבודה היתה עם דיסק מסוג Lancelot של חברת "המלך ארתור" , אחד המכשירים המסוכנים בשוק. זה אתר החברה:
http://katools.com
וזה הלהב (הזהרו ממנו):
http://www.katools.com/shop/lancelot-to ... -p-51.html

Re: תאונות בחריטה

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2011, 06:12
על ידי GILY
שלום מקס
צודק עבודה עם דיסק מסוג שרשרת מסוכנת
האם את בא לכנס הארצי מחר ?
הכנתי כד מסיסם הודי בגובה 42 עם ידיות מפוסלות
תמונות באתר זה בקרוב ...
נשתמע

Re: תאונות בחריטה

הודעהפורסם: 22 ספטמבר 2011, 19:57
על ידי ykyk
שלום

האם את בא לכנס הארצי מחר ?


עם אתה בא לכנס. שביל זה יש טלפון ויש מייל נראה לי לא מתאים.