עמוד 1 מתוך 1
מתעניין בחריטה

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 17:17
על ידי erik
שלום
אני מתעניין בתחום החריטה ומעוניין ללמוד יותר על הנושא
כרגע אני לא חושב ללכת לקורס בעיקר מכיוון שאינני יכול להחזיק מחרטה כרגע
וכן ממחסור בזמן להשקיע בנושא(סטודנט...).
אני מאד אשמח אם יש פה חרט באיזור רחובות וסביבותיה שיסכים
שאצטרף אליו כשהוא עובד ככה שאוכל ללמוד מעט על אופי העבודה
תודה רבה
Re: מתעניין בחריטה

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 18:09
על ידי ykyk
שלום וברוך הבא.
דבר ראשון כנס ליוטיוב ותלמד על חריטה מהסרטים.
אחרי זה תחליט לאיזה כיוון אתה רוצה כי בחריטה יש הרבה אפשריות.
בהצלחה
Re: מתעניין בחריטה

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 19:18
על ידי Moshe Eshel
הי אריק,
אתה מוזמן אלי, אני גר במושב גמזו (ליד שוהם, מודיעין, לוד), אני עובד במשהו אחר (מחשבים) ככה שהסיכוי למצוא אותי חורט בביקור לא מתואם נמוך מאוד.
תתקשר 0545211548 וננסה לתאם ביקור
כמו כן נסה לחפש ביוטיוב את המילה woodturning ותראה מה עולה שם, יש המון סרטים טובים ומעניינים.
בהצלחה,
משה
Re: מתעניין בחריטה

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 19:33
על ידי zigi
אריק שלום,
ברוך הבא בצל קורתנו, ביום ו' 16 לחודש זה יש מפגש והרמת כוסית לכבוד ראש השנה, אתה מוזמן לבוא להרים כוסית, להכיר את האנשים ולדסקס קצת את הנושא ולשמוע ולקבל עצות מהחברה. (יש פרסום על המפגש כאן בפורום נגרות)
Re: מתעניין בחריטה

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 22:09
על ידי erik
תודה על התשובות
אגב כבר ראיתי המון סירטונים בנושא
Re: מתעניין בחריטה

פורסם:
08 ספטמבר 2011, 19:51
על ידי ykyk
אולי תיקח שיעור או 2 בחריטה לפני שאת הולך להשקיע כסף ותראה עם זה מתאים לך?
Re: מתעניין בחריטה

פורסם:
09 ספטמבר 2011, 08:55
על ידי GILY
אריק שלום
שמי גיל בכייף הייתי עוזר לך בנושא אבל אני גר בקריות
בכל אופן אם תכנס לאתר אגודת חרטי העץ בישראל תמצא שם חרטים באיזור רחובות אם אני לא טועה יש גם במזכרת בתיה אני פשוט חבר באגודה אז אני מכיר
ראיון נוסף - למיטב ידיעתי יש לאגודה כנס מתוכנן לתאריך : 23/9/11
בכפר סבא אם תהיה מעוניין אני יעביר לך כתובת מדוייקת
גיל - 0578153630