עמוד 1 מתוך 2
עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
05 ספטמבר 2011, 15:22
על ידי icemen
כלי מסיגמנטים, בקוטר 23 ס"מ, וגובה 16 ס"מ..
עצים: ספלי,ברוש,בוק,דובדן, ואגוז אפריקאי..
גימור: סנדינג סילר ופראנץ' פוליש
Re: עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
05 ספטמבר 2011, 15:58
על ידי max63
תתחדש! הרבה עבודה הושקעה בזה, מעבר לחריטה.
Re: עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
05 ספטמבר 2011, 16:40
על ידי ykyk
עבודה נחמדה.
גמרת את העצים אצל עץ ירוק
יפיפה. רואים שהשקעת רבות בחריטת פנים.

פורסם:
05 ספטמבר 2011, 20:30
על ידי eyal g
Re: עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 02:33
על ידי umi
יפה מאוד מאוד, אני ממש מקנא, אבל בשמחה
Re: עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 06:58
על ידי ezerzur
שאפו ראשית דבר על ההשקעה , רק מהחיתוכים וההדבקות היה כואב לי הראש

אין ספק מקסים
Re: עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 08:49
על ידי zigi
עם תוצאות יפות שכאלה , אסור לך להפסיק, אפילו בשביל מנוחת צהרים קרי שלאף שטונדה
Re: עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 13:02
על ידי prpr1
אתה יכול לפרט על דרך הביצוע
תודה

שיטת העבודה שלי

פורסם:
06 ספטמבר 2011, 14:00
על ידי icemen
שלב ראשון
הכנת עצים מסוגים שונים , והקצעתם למידות: עובי 5 ממ. גובה 40 ממ.ואורך 250 ממ.
שלב שני
הדבקת העצים אחד לשני עפ"י תכנון מוקדם,או ללא תכנון. עד לגודל שנראה כמרובע בגודל 25X25 ס"מ
שלב שלישי
הקצעת המרובעים הללו למצב חלק וישר. והדבקתם אחד על גבי השני, שתי וערב.כמובן עם כליבות,או פרס מתאים. על החלק העליון אני הדבקתי לוח של אלון,ועל החלק התחתון-לוח של אגוז אפריקאי
(אתה יכול להדביק גם סוגי עצים אחרים, עפ"י טעמך האישי)
שלב רביעי
חריטת הכלי עפ"י טעמך האישי
שלב חמישי
שימוש בחומרי איטום,החלקה,ליטוש וחומרי גימור..
בהצלחה[/b]
Re: עבודה אחרונה לצהרי יום..

פורסם:
08 ספטמבר 2011, 15:14
על ידי moshik
כרגיל מוצר מדהים אפשר כבר לראות שיש לך טביעת אצבע יחודית לך
נתראה ב Aviai Gallery בלונדון.