עמוד 1 מתוך 1

ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 25 אוגוסט 2011, 09:31
על ידי Pini Gold
השבוע אני בחופש ולכן יש לי פנאי לחרוט.הנה ארבעה שנוצרו בנתיים.
הצלחת הגדולה - קוטר 25 ס"מ, עץ מעורב (תוצרת אביחי)
שאר הקערות - קוטר 15 ס"מ. עץ לא ידוע לי.
ציפוי חיצוני בלכה.

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 25 אוגוסט 2011, 10:06
על ידי ykyk
יפה מאוד
עבודה מקצועית

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 25 אוגוסט 2011, 11:41
על ידי max63
עבודות יפות. המועדפת עלי היא זו עם ההשלמה באבן טחונה.
אביחי ספק מוצלח - ההדבקות נראות חסונות.
מקס

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 25 אוגוסט 2011, 13:52
על ידי icemen
יופי של עבודות.. 4 בשבוע..?! אתה חורט גם בלילה..? הספק נהדר..!

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 25 אוגוסט 2011, 14:56
על ידי zigi
כמובן , בעל ידי הזהב, יופי!!

בעוונותי , אני חשבתי ארבע בשבוע , וכל מיני מחשבות עלו לי בראשי :P

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 26 אוגוסט 2011, 00:23
על ידי DIY
וואו מקסים,

באיזה לכה אתה משתמש ואיך אתה מיישם אותה?

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 26 אוגוסט 2011, 09:22
על ידי GILY
יפה מאוד
גם לי המספר 4 קסם השבוע
מצאתי עץ סיסם בקריית ים שהורד לטובת בנית המטרונית שם קוטר 26 ס"מ שנחתךעל ידי ל 4 חתיכות של 70 ס"מ
אני מתחיל לעבוד עלייהם היום
תמונות בקרוב

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2011, 19:25
על ידי ezerzur
השג נאה ללא צל של ספק , והתוצאות : תבורכנה ידיך

Re: ארבעה בשבוע

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2011, 21:27
על ידי Moshe Eshel
סחטיין עליך, יופי של תפוקה גם בכמות וגם באיכות. וירוס החריטה משתלט לחלוטין על הזמן הפנוי...