עמוד 1 מתוך 1
ארבעה בשבוע

פורסם:
25 אוגוסט 2011, 09:31
על ידי Pini Gold
השבוע אני בחופש ולכן יש לי פנאי לחרוט.הנה ארבעה שנוצרו בנתיים.
הצלחת הגדולה - קוטר 25 ס"מ, עץ מעורב (תוצרת אביחי)
שאר הקערות - קוטר 15 ס"מ. עץ לא ידוע לי.
ציפוי חיצוני בלכה.
Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
25 אוגוסט 2011, 10:06
על ידי ykyk
יפה מאוד
עבודה מקצועית
Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
25 אוגוסט 2011, 11:41
על ידי max63
עבודות יפות. המועדפת עלי היא זו עם ההשלמה באבן טחונה.
אביחי ספק מוצלח - ההדבקות נראות חסונות.
מקס
Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
25 אוגוסט 2011, 13:52
על ידי icemen
יופי של עבודות.. 4 בשבוע..?! אתה חורט גם בלילה..? הספק נהדר..!
Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
25 אוגוסט 2011, 14:56
על ידי zigi
כמובן , בעל ידי הזהב, יופי!!
בעוונותי , אני חשבתי ארבע בשבוע , וכל מיני מחשבות עלו לי בראשי

Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
26 אוגוסט 2011, 00:23
על ידי DIY
וואו מקסים,
באיזה לכה אתה משתמש ואיך אתה מיישם אותה?
Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
26 אוגוסט 2011, 09:22
על ידי GILY
יפה מאוד
גם לי המספר 4 קסם השבוע
מצאתי עץ סיסם בקריית ים שהורד לטובת בנית המטרונית שם קוטר 26 ס"מ שנחתךעל ידי ל 4 חתיכות של 70 ס"מ
אני מתחיל לעבוד עלייהם היום
תמונות בקרוב
Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
27 אוגוסט 2011, 19:25
על ידי ezerzur
השג נאה ללא צל של ספק , והתוצאות : תבורכנה ידיך
Re: ארבעה בשבוע

פורסם:
27 אוגוסט 2011, 21:27
על ידי Moshe Eshel
סחטיין עליך, יופי של תפוקה גם בכמות וגם באיכות. וירוס החריטה משתלט לחלוטין על הזמן הפנוי...