השבוע אני בחופש ולכן יש לי פנאי לחרוט.הנה ארבעה שנוצרו בנתיים.
הצלחת הגדולה - קוטר 25 ס"מ, עץ מעורב (תוצרת אביחי)
שאר הקערות - קוטר 15 ס"מ. עץ לא ידוע לי.
ציפוי חיצוני בלכה.
ארבעה בשבוע
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
ארבעה בשבועהשבוע אני בחופש ולכן יש לי פנאי לחרוט.הנה ארבעה שנוצרו בנתיים.
הצלחת הגדולה - קוטר 25 ס"מ, עץ מעורב (תוצרת אביחי) שאר הקערות - קוטר 15 ס"מ. עץ לא ידוע לי. ציפוי חיצוני בלכה.
Re: ארבעה בשבועעבודות יפות. המועדפת עלי היא זו עם ההשלמה באבן טחונה.
אביחי ספק מוצלח - ההדבקות נראות חסונות. מקס
Re: ארבעה בשבועיופי של עבודות.. 4 בשבוע..?! אתה חורט גם בלילה..? הספק נהדר..!
Re: ארבעה בשבועכמובן , בעל ידי הזהב, יופי!!
בעוונותי , אני חשבתי ארבע בשבוע , וכל מיני מחשבות עלו לי בראשי
Re: ארבעה בשבועוואו מקסים,
באיזה לכה אתה משתמש ואיך אתה מיישם אותה?
Re: ארבעה בשבועיפה מאוד
גם לי המספר 4 קסם השבוע מצאתי עץ סיסם בקריית ים שהורד לטובת בנית המטרונית שם קוטר 26 ס"מ שנחתךעל ידי ל 4 חתיכות של 70 ס"מ אני מתחיל לעבוד עלייהם היום תמונות בקרוב
Re: ארבעה בשבועהשג נאה ללא צל של ספק , והתוצאות : תבורכנה ידיך
Re: ארבעה בשבועסחטיין עליך, יופי של תפוקה גם בכמות וגם באיכות. וירוס החריטה משתלט לחלוטין על הזמן הפנוי...
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||