עמוד 1 מתוך 1

קופסה

הודעהפורסם: 11 אוגוסט 2011, 13:35
על ידי dudi
הקופסה מורכבת משלושה חלקים - בסיס, בקבוק חתוך, מכסה (תמונה 2).
העיצוב הוא תוצאה של רצון ללכת עם הסדקים בעץ ולשלב אותם בצורה הסופית.

Re: קופסה

הודעהפורסם: 11 אוגוסט 2011, 21:03
על ידי shlomi
מדהים
עבודה יפיפיה :P

Re: קופסה

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2011, 08:55
על ידי ezerzur
shapo - :shock: :shock: :shock: יפיפה , המכסה נראה מלאכת מחשבת אמיתית

Re: קופסה

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2011, 10:13
על ידי Saba_jackson
איזה יופי!!!!! שילוב טכניקות
יש כאן חריטה, גילוף, יציקה...?

ספר קצת איך עשית?

ובונוס, איך חותכים בקבוק...?

גם לי יש שיטה לחיתוך בקבוקים

מרהיב ביופיו ומקורי..!

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2011, 12:03
על ידי icemen
שאפווווווווווו...!!

Re: קופסה

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2011, 13:11
על ידי dudi
את הג'יג ושיטת החיתוך שלי לבקבוקים וצינצנות כבר תארתי פה בעבר בפוסט הזה

הכלים הדרושים:
מחרטה, מסור קשתית, שופינים גס+עדין, סכין חיתוך יפנית (כזאת ששוברים חתיכה כל פעם שרוצים לחדד), ניירות שיוף והרבה סבלנות.

אופן ההכנה:
הבסיס - חריטה, ציור הצורה על נייר כך שהסדקים ישארו בחוץ. העתקה לעץ. חיתוך עם הקשתית כאשר הכלי מחובר לתפסנית של המחרטה. שיוף בשופינים ונייר שיוף.

המכסה - חריטה פנימית + חיצונית. גילוף עם הסכין היפנית (עיצוב הצורות של הנטיפים תוך כדי עבודה). שיוף שוליים עם השופינים. נייר שיוף לסיום.

אין פה יציקה :? אני גם לא מכיר תהליך של יציקת עץ. :lol:

סיום לכה על בסיס מים.

Re: קופסה

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2011, 21:37
על ידי yd
כל הכבוד, עבודה יפה ומרהיבה .

Re: קופסה

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2011, 22:23
על ידי Saba_jackson
לומר על גילוף שזה כמו יציקה, לפעמים יכול להשמע כמחמאה.... אצלי זו מחמאה
תודה על מידע חיתוך הבקבוקים,
פעם התנסיתי בחיתוך בקבוקים ע"י מילוי הבקבוק בשמן מנוע משומש, עד גובה הרצוי לחיתוך, ואח"כ הטבלה של מוט ברזל בניין שלובן באש, לתוך השמן, והבקבוק נחתך מיידית!
שווה לנסות....