עמוד 1 מתוך 1

מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 01 אוגוסט 2011, 10:16
על ידי prpr1
שלום אני מחפש מכשיר למדידת הזריקה /סטיה של הפוטר של המחרטה
מה שמו של המכשיר ואיפה אשפר לקנות אותו
תודה מראש

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 01 אוגוסט 2011, 11:17
על ידי ezerzur
המכשיר נקרא אינדיקטור ,

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 01 אוגוסט 2011, 20:57
על ידי Pini Gold
יש לי להשאיל מד סטיה כמו שנראה כאן:
http://www.igaging.com/page14.html
אם מתאים לך השאר מס' טל'
אני גר בהרצליה.

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 01 אוגוסט 2011, 22:00
על ידי ykyk
שלום
בוא נגיד שתמצא סטייה איך תתקן אותה?

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 02 אוגוסט 2011, 09:32
על ידי prpr1
פשוט מאוד מחליפים מיסבים לחדשים

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 02 אוגוסט 2011, 09:43
על ידי prpr1
האם ניתן לקנות אותו בארץ ? ואם כן איפה וכמה עולה ?
מצאתי באיזה אתר בחול ב50 $ +דמי משלוח אני מעריך 25$
תודה

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 02 אוגוסט 2011, 13:12
על ידי ykyk
שלום
אותי זה לא מתטריד אני מסתדר טוב עם המחרטה שלי.
ביי

Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה

הודעהפורסם: 02 אוגוסט 2011, 16:05
על ידי ezerzur
אני רוצה להבין , הבעיה היא בציר המחרטה או בפוטר? לפעמים יש בעיה בלחיים של הפוטר אבל זה אינו קשור למחרטה עצמה , אם הבעיה היא בציר ויש להחליף מיסבים אז בשביל מה אתה זקוק לאיבדיקטור , לאשש את הבעיה?