שלום אני מחפש מכשיר למדידת הזריקה /סטיה של הפוטר של המחרטה
מה שמו של המכשיר ואיפה אשפר לקנות אותו
תודה מראש
מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטה
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטהשלום אני מחפש מכשיר למדידת הזריקה /סטיה של הפוטר של המחרטה
מה שמו של המכשיר ואיפה אשפר לקנות אותו תודה מראש
Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטההמכשיר נקרא אינדיקטור ,
Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטהיש לי להשאיל מד סטיה כמו שנראה כאן:
http://www.igaging.com/page14.html אם מתאים לך השאר מס' טל' אני גר בהרצליה.
Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטהשלום
בוא נגיד שתמצא סטייה איך תתקן אותה?
Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטהפשוט מאוד מחליפים מיסבים לחדשים
Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטההאם ניתן לקנות אותו בארץ ? ואם כן איפה וכמה עולה ?
מצאתי באיזה אתר בחול ב50 $ +דמי משלוח אני מעריך 25$ תודה
Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטהשלום
אותי זה לא מתטריד אני מסתדר טוב עם המחרטה שלי. ביי
Re: מכשיר למדידת הסטיה/ זריקה של הפוטר של המחרטהאני רוצה להבין , הבעיה היא בציר המחרטה או בפוטר? לפעמים יש בעיה בלחיים של הפוטר אבל זה אינו קשור למחרטה עצמה , אם הבעיה היא בציר ויש להחליף מיסבים אז בשביל מה אתה זקוק לאיבדיקטור , לאשש את הבעיה?
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||