עמוד 1 מתוך 1

קופסא

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 19:05
על ידי ykyk
שלום
קופסא שעשיתי ב2006 ועכשוו עברה שיפוץ של הצופציק של המכסה.
מידות: 13X8 ס"מ בלי הצופציק.
סיום : סנדיק סילר ופרנץ פוליש.
ביי

Re: קופסא

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 19:52
על ידי icemen
עבודה יפה.. באיזה עצים השתמשת..?

Re: קופסא

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 20:20
על ידי ykyk
תודה
אגוז ואגוז אפרקאי

Re: קופסא

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 20:56
על ידי Pini Gold
מוצא חן בעיני, גם התגמיר נראה טוב

זו קופסא?

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 23:33
על ידי Saba_jackson
זו יצירת אומנות! אתה מצטנע.... תמצא תאור יותר מפרגן