
לא הייתה לי כוונה לעשות לך "מיסדר" על התחתית.
שני דברים רציתי לראות:
איך משתלבת הקליפה עם התחתית.
איזה סוג סיומת אתה עושה בתחתית. לאחרונה אני מנסה לשפר את נושא התחתית בעבודות שלי ומחפש דוגמאות של סיומות. עד לא מזמן תמיד הייתי עושה שקע עם מקדח פוסטנר ומשאיר אותו כך אבל אני מרגיש שהגיע השלב להשקיע יותר בתחתיות.
אגב, אם למישהו אחר יש דוגמאות של תחתיות אשמח לראות.