עמוד 1 מתוך 2

קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 30 יולי 2011, 11:54
על ידי ezerzur
משהו קצת שונה ,

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 30 יולי 2011, 11:58
על ידי ezerzur
ומהצד

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 30 יולי 2011, 18:53
על ידי yd
יפיפה ,אהבתי את השולים הטבעיות.

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 30 יולי 2011, 19:19
על ידי Pini Gold
מרענן ומיוחד. מוצא חן בעיני.

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 30 יולי 2011, 23:03
על ידי icemen
יפייפה..!! אהבתי..

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 02:21
על ידי dudi
מאוד אהבתי את העיצוב עם השוליים הטבעיים והפס הכהה במרכז.
הצלחת להוציא את המיטב מהחומר ולקבל כלי מיוחד. כל הכבוד!
אפשר בבקשה לראות תמונה של התחתית?

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 06:13
על ידי GILY
יצא יפה מאוד ..

קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 07:54
על ידי ezerzur
,ראשית תודה לכם על התגובות החמות , דודי , לצערי התמונה היחידה שצילמתי את התחתית יצאה מטושטשת והקערה כבר נחטפה ממני ואינה בחזקתי , אבל אני מבטיח לך ששמרתי על הגימור גם בחלקה התחתון :lol:

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 10:16
על ידי max63
עבודה יפה ועץ שלא רואים כמעט בפורומים.
תתחדש!

Re: קערה מעץ קזוארינה

הודעהפורסם: 31 יולי 2011, 11:45
על ידי dudi
:lol: לא הייתה לי כוונה לעשות לך "מיסדר" על התחתית.
שני דברים רציתי לראות:
איך משתלבת הקליפה עם התחתית.
איזה סוג סיומת אתה עושה בתחתית. לאחרונה אני מנסה לשפר את נושא התחתית בעבודות שלי ומחפש דוגמאות של סיומות. עד לא מזמן תמיד הייתי עושה שקע עם מקדח פוסטנר ומשאיר אותו כך אבל אני מרגיש שהגיע השלב להשקיע יותר בתחתיות.

אגב, אם למישהו אחר יש דוגמאות של תחתיות אשמח לראות.