גזע שקיבלתי מאביחי. התיבש מאז 2009.
ללא תולעים אבל היו הרבה סדקים שסתמתי עם דבק מהיר עם נסורת מאותו עץ. הנה התוצאה
כלי מעץ זית
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
כלי מעץ זיתגזע שקיבלתי מאביחי. התיבש מאז 2009.
ללא תולעים אבל היו הרבה סדקים שסתמתי עם דבק מהיר עם נסורת מאותו עץ. הנה התוצאה
Re: כלי מעץ זיתפיני , יצא מדהים.. חיפשתי סימני מפסלת, ואין.. אין עליך..! אמן בנשמה..
Re: כלי מעץ זיתיופי של תוצאה פיני. אגב, האם נתת לתחתית סיבה להעצר או שהיא מתגלגלת?
Re: כלי מעץ זיתזה יפיפה ,מקסים אהבתי את הסיום הטבעי.
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||