עמוד 1 מתוך 1

עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 21 יולי 2011, 22:40
על ידי GILY
שלום לכולם
מצ"ב עבודות אחרונות שלי

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 21 יולי 2011, 23:29
על ידי dudi
WOW!
עבודות מאוד יפות. אהבתי במיוחד את האגרטלים.
לדעתי בקערת ההגשה החורים קצת גדולים ואחידים מידי.

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 22 יולי 2011, 00:27
על ידי shutter
אהבתי מאוד את האגרטלים.
במיוחד את האגרטל מאלת המסטיק. הטקסטורה של העץ שם מדהימה.

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 22 יולי 2011, 03:33
על ידי umi
העץ וגם הדיוק בעבודה ממש גורם לי להנאה מרובה. איזה מיקצויעות !, כל הכבוד.

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 22 יולי 2011, 20:59
על ידי yd
עבודות יפיפיות ומקסימות וביחוד אהבתי את הוזה מאלת המסטיק.

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 23 יולי 2011, 15:48
על ידי gal-galim
עבודות יפות
לדעתי הכד הראשון מעץ אלנטוס

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 24 יולי 2011, 07:33
על ידי sarit zur
יפהפה.... חגיגה לעיניים :!:

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 24 יולי 2011, 09:17
על ידי Pini Gold
עבודות מרשימות. לדעתי העץ ממש "מדבר" מתוכן.

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 24 יולי 2011, 16:10
על ידי ezerzur
אהבתי מאד , במיוחד קלע לטעמי האגרטל מאלת המסטיק

Re: עבודות אחרונות שלי

הודעהפורסם: 08 אוגוסט 2011, 11:39
על ידי alarma
לא רק חגיגה לעיניים! גם למגע, לחוש הריח וגם פרקטי!
:P