עמוד 1 מתוך 1

שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 07 יולי 2011, 20:03
על ידי moshik
העץ באדיבותו של אביחי

לא אני צילמתי

השמאלית מברוש והימנית אני לא זוכר
בטח אביחי יודע.

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 07 יולי 2011, 21:54
על ידי Pini Gold
ממש עושה חשק לעשות הפסקה וללכת לחרוט שעה שעתיים. ולהירגע. נותן חמצן לכל השבוע.

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 08 יולי 2011, 06:10
על ידי sarit zur
"לא אני צילמתי" .............חחחחחחחחחח.....
ולמרות הכל, רואים. לפחות אני רואה ואוהבת מאוד ת'שמאלית. זו מברוש. יש לי המון אהבה ליצירות מברוש, והמבנה שלה, מיוחד מאוד בעיני.
שבת שלום :!:

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 08 יולי 2011, 09:53
על ידי icemen
יצא מקסים.. השמאלית אכן ברוש. הימנית,לא זוכר את סוג העץ..

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 08 יולי 2011, 20:37
על ידי yd
כל הכבוד ,יצא מקסים

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 10 יולי 2011, 11:09
על ידי max63
גדול ושימושי! תתחדש.
ספר, מה שימש למילוי סדקים?

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 10 יולי 2011, 14:20
על ידי ezerzur
יפה יפה אהבתי

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 10 יולי 2011, 15:16
על ידי moshik
אפוקסי דו רכיבי מעורבב עם חומר מילוי לעץ

Re: שתי קערות גדולות

הודעהפורסם: 10 יולי 2011, 16:52
על ידי max63
התוצאה די אורגנית. שימוש בקפה טחון ואפוקסי לא מתאים לכל סוגי העץ.