עמוד 1 מתוך 2
הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 12:49
על ידי ykyk
שלום
כלי שעשוי כולו מהדבקות. יפאה .מייפל ואורן . זה היה פרויקט רציני.
מידות: 25X33 ס"מ
סיומת: סדיק סילר ופרנץ פוליש.
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 13:59
על ידי icemen
מרשים ביותר..!! עכשיו הבנתי למה אתה כל כך עסוק..!
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 14:09
על ידי Moshe Eshel
נראה פשוט יפיפה!
איך עשית את ההדבקה של המוט באמצע, נראה שאין יותר מדי מה להדביק וגם זה Endgrain שנדבק הרבה פחות טוב - הוספת איזה חיזוק?
כל הכבוד על התכנון והביצוע!
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 15:54
על ידי sarit zur
איזו תוצאה מרהיבה

Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 17:23
על ידי ykyk
שלום ותודה על התגובות הנלהבות.
את העמוד הדבקתי בצד אחד עם דבק לבן ובצד של הקערה עם אפוקסי
2 טון.
אני עשיתי פינים בתוך העמוד אני חותך לצורהשל X קודח במרכז ודופק
קלין. מכיוון שהעמוד בא האלכסון החור היה קצת גדול ואז אני ממלא
עם אבקה ודבק מהיר. בצד התחתון שמתי אבקה ודבק מהיר גם בבסיס
שלה עמוד .
בצד של הקערה נעזרתי עם בורג שיהדק אותו לעמוד ויש כמובן את הפין
שדפקתי קלין בקצה.
ביי
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 18:08
על ידי smadaroo
מענין מאוד!
אה, הי, הצטרפתי!
אותי מענין איך הכנת את החתיכות לפני הדבקה - האם הכל סופר מדויק, או שזה לא כזה קריטי, והאם ההקצעה מושקעת במיוחד, או שוב - שזה באמת לא כזה קריטי?
(אין לי מקצוע חשמלי, וגם עם מקצוע ידני לא הכי קל לי, האם אני אוכל בכלל לגשת לזה?)
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 19:02
על ידי ykyk
שלום
את העצים הלבנים העברתי במקצוע ואת הכול העברתי בליטוש במחרטה
יש לי גלגל בקוטר של 40 ס"מ שמודבק לו נייר זכוכית.
אבל מה כן אני סוגר את הקליבות עם מפתח צינורות.
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 19:06
על ידי moshik
אל תתיאש מהקצעה ידנית
אתה מוזמן אלי עם המקצוע, בנוסף לקפה וויסקי תקבל
השחזה , כיוון של המקצוע והדרכה איך מקציעים בלי להתעייף
בחתיכות כאלה קטנות הקצעה ידנית לצורך הדבקה היא יחסית מהירה.
מושיק 0505330006
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 21:00
על ידי shutter
עבודה מורכבת ויפה מאוד.
כל הכבוד!
Re: הדבקות

פורסם:
06 יולי 2011, 21:08
על ידי Pini Gold
תוצאה יפה ומאוד מעניינת. ממש פרוייקט מורכב.
כל הכבוד.