עמוד 1 מתוך 1

קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 25 יוני 2011, 22:44
על ידי shutter
קוטר 26 ס"מ.
גימור בשמן ווקס

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 25 יוני 2011, 23:33
על ידי shlomi
יפה מאוד

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 26 יוני 2011, 01:23
על ידי dudi
מרהיב!!!
הצבע יפה, הליטוש לעילא ולעילא אבל יותר מכל אהבתי את הצורה.

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 26 יוני 2011, 10:24
על ידי icemen
עבודה יפיפייה..! (שפר את הצילום..)

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 29 יוני 2011, 06:17
על ידי GILY
שלום
כמה זמן יבשת את העץ ?

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 30 יוני 2011, 00:09
על ידי shutter
העץ נכרת כשהוא מת. מאז חלפו כ-3.5 שנים.
העץ היה מיועד להסקה לכן היה מוטל בחצר. במהלך הייבוש חלק מהחתיכות פיתחו סדקים של כ-10 מ"מ.
גם לאחר יצירת הצורה הגולמית אני נותן לעץ לנוח מספר שבועות והוא ממשיך לקבל סדקים. רק לאחר מכן אני חורט לצורה הסופית.
לא ממליץ לחפש קיצורי דרך

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 30 יוני 2011, 18:13
על ידי ezerzur
יפיפיה אמיתית

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 30 יוני 2011, 19:44
על ידי Alex Milch
הצורה יפה באופן יוצא מן הכלל

Re: קערה - אקליפטוס

הודעהפורסם: 02 יולי 2011, 16:43
על ידי ykyk
מצויין