עמוד 1 מתוך 1

קערה

הודעהפורסם: 24 יוני 2011, 22:22
על ידי L.D
קיבלתי גזע עץ מאביחי.
זאת הקערה שיצאה ממנו.
אביחי מה סוג העץ?

יצאה יפיפייה..!!

הודעהפורסם: 24 יוני 2011, 23:44
על ידי icemen
עץ הוא פיקוס, שיובש אצלי כ-3 שנים. עץ קשה לעבודה, אבל התוצאה מרהיבה..!

Re: יצאה יפיפייה..!!

הודעהפורסם: 25 יוני 2011, 10:56
על ידי Pini Gold
דביר, מאוד יפה ומיוחד

Re: יצאה יפיפייה..!!

הודעהפורסם: 25 יוני 2011, 12:07
על ידי moshik
יפה דביר ברוכים הבאים
פשוט מושלם (גאון עם ידיים טובות זה דבר נדיר.)

Re: קערה

הודעהפורסם: 25 יוני 2011, 16:44
על ידי Maximus
תוצאה מרהיבה!

כל תמונה ממש מציגה עולם אחר של העץ.

בתמונה האחרונה (שבה הקערה הפוכה), זה נראה כאילו שיבצת אבנים בתחתית... מהפנט!

Re: קערה

הודעהפורסם: 25 יוני 2011, 17:29
על ידי L.D
תודה לכולם על הפרגון.
תודה לאביחי שהביא לי את הגזע ותמיד מוכן לעזור.

Re: יצאה יפיפייה..!!

הודעהפורסם: 25 יוני 2011, 20:33
על ידי zigi
דביר, בשקט בשקט שיחקת אותה , כל הכבוד