חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קשור

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קשור

הודעהעל ידי dudi » 08 יוני 2011, 00:42

נסיון לתקן סדק ללא דבק :wink:
קבצים מצורפים
 שרוך חזית.JPG
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

Re: קשור

הודעהעל ידי shlomi » 08 יוני 2011, 09:23

היי
דווקא לא רע, רק אל תמלא אותו במים :P
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: קשור

הודעהעל ידי icemen » 08 יוני 2011, 11:08

יופי של רעיון וביצוע..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: קשור

הודעהעל ידי ezerzur » 08 יוני 2011, 11:25

יפה מאד, נצול הדמיון הוא מרכיב חשוב ביצירה
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: קשור

הודעהעל ידי max63 » 09 יוני 2011, 09:22

יצא יפה!
אני חושש שאם הביקוע יימשך, החוט לא יעצור אותו. ראיתי כאלו עם חוט עור אבל רק תיל מתכתי עבה (נאמר מ"מ ומעלה) עשוי לעצור את כוחות העץ.
אגב, יש שממליצים על קידוח חור עגול קטן ממש בקצה הסדק וכך נעצרת התקדמותו.
בהצלחה!
מקס[/b]
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: קשור

הודעהעל ידי moshik » 09 יוני 2011, 09:41

מרענן
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: קשור

הודעהעל ידי dudi » 09 יוני 2011, 10:13

מקס, אל תהיה כזה פסימי :wink:
כנראה שבעץ הספיציפי הזה לא יהיו עוד הרבה תנועות והשרוך הוא יותר אלמנט עיצובי מפתרון פרקטי. זה חלק מענף של עץ צהוב (אין לי מושג מה שמו אבל השבבים נראים כמו כורכום) שהשכן ייבש 20 שנה. כשהוא נתן לי אותו הוא אמר "תראה יש בזה סדק מהקליפה עד האמצע אז אני לא יודע אם זה יתאים לחריטה".
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

Re: קשור

הודעהעל ידי Eliko » 09 יוני 2011, 18:31

ראשית יפה מאוד הרעיון העיצובי !
עץ צהוב בד"כ זה עץ תות.
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: קשור

הודעהעל ידי dudi » 11 יוני 2011, 14:29

תודה אליקו,
צירפתי תמונה של הענף עם קליפה וקצת שבבים בתקווה שזה יעזור לזיהוי העץ.
קבצים מצורפים
.JPG
סמל אישי של המשתמש
dudi
סופר משתמש
 
הודעות: 790
הצטרף: 01 אוקטובר 2009, 15:23

Re: קשור

הודעהעל ידי Maximus » 11 יוני 2011, 20:12

אני חושב שאליקו קלע בול, זה באמת נראה כמו תות.

עבודה נהדרת!
Maximus
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 19 ספטמבר 2010, 17:30


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד