עמוד 1 מתוך 1
המון עבודה

פורסם:
02 יוני 2011, 14:33
על ידי ykyk
שלום
עשיתי עוד כלי כמו הקודם כדי לבדוק את עצמי שלא יצא לי במקרה.
אפילו אני לא יודע איזה סוג עץ זה?
ביי
Re: המון עבודה

פורסם:
02 יוני 2011, 21:22
על ידי gal-galim
יפה יפה
נראה שזה מעץ חרוב
Re: המון עבודה

פורסם:
02 יוני 2011, 21:31
על ידי icemen
יצא יפה.. זה לא החרוב שקבלת ממני..?
Re: המון עבודה

פורסם:
02 יוני 2011, 21:46
על ידי xuxgm
זהו ניגמרו השעות? עבור לבצוע סדרתי .כל הכבוד יצא הכי יפה במיוחד עקב העץ, התזוזה מהמרכז מודגשת בגלל אופי העץ.
Re: המון עבודה

פורסם:
03 יוני 2011, 03:47
על ידי ykyk
שלום
במצובה נפל עץ וקיבלתי ממנו חתיכה.
תודה
Re: המון עבודה

פורסם:
03 יוני 2011, 03:50
על ידי ykyk
אני חושב להוריד עוד בעובי של הרגל.