שלום
עשיתי עוד כלי כמו הקודם כדי לבדוק את עצמי שלא יצא לי במקרה.
אפילו אני לא יודע איזה סוג עץ זה?
ביי
המון עבודה
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
המון עבודהשלום
עשיתי עוד כלי כמו הקודם כדי לבדוק את עצמי שלא יצא לי במקרה. אפילו אני לא יודע איזה סוג עץ זה? ביי נערך לאחרונה על ידי ykyk בתאריך 03 יוני 2011, 03:45, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: המון עבודהיפה יפה
נראה שזה מעץ חרוב
Re: המון עבודהיצא יפה.. זה לא החרוב שקבלת ממני..?
Re: המון עבודהזהו ניגמרו השעות? עבור לבצוע סדרתי .כל הכבוד יצא הכי יפה במיוחד עקב העץ, התזוזה מהמרכז מודגשת בגלל אופי העץ.
Re: המון עבודהשלום
במצובה נפל עץ וקיבלתי ממנו חתיכה. תודה
Re: המון עבודהאני חושב להוריד עוד בעובי של הרגל.
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||