נוווווווווו, ממי מרים את הכפפה?

פורסם:
01 יוני 2011, 11:43
על ידי ezerzur
לראות עד הסוף-הזקן הזה שכח יותר על חריטה ממה שאצבור עד סוף ימי
ומדובר במחרטה ישנה ומפסלות מדור קודם
יכול להיות שניתן לטעון שהעבודה לא מושלמת שיש פגמים בטבעות וכו'
אך בכל זאת. כל הכבוד.
רק חסר 'קצת פפריקה.
הקרדיט לידידי ניסן
Re: נוווווווווו, ממי מרים את הכפפה?

פורסם:
01 יוני 2011, 13:18
על ידי Moshe Eshel
אני לא יודע, היה נראה לי שכל טבעת מקבלת טיפול ראוי, למרות קצב העבודה המאוד מהיר של החרט, שאכן יודע טוב מאוד מה הוא עושה.
המחרטה אמנם לא וואנווי או ויקמרק, אבל לא נראה לי שהיא מיושנת במיוחד, מבחינת הכלים, אין לי דרך לדעת מהוידאו, אבל יש סיכוי יותר מסביר שהם HSS, והפרופילים שהוא משתמש בהם (כולל העיקרי) זה כלים סטנדרטיים לחלוטין שניתן לקנות דומים ברוב החנויות (כולל הסקרייפר המוצלח שלו להפרדת הטבעות). ברור שההשחזה היא כבר אישית - אולי גם הכלי עצמו הוא עבודת יד של החרט (לא שאני מתרברב אבל עשיתי משהו מאוד דומה על ידי "הריסת" סקרייפר קנוי מרובע בעזרת השחזה יצירתית... זה כלי שמוציא את רוב האתגר מעשיית טבעות, אם משתמשים רק בסקיו וגאוג' אין סיכוי להוציא כל כך הרבה טבעות שכן צריך לפנות המון מקום לעבודה כל הזמן...
בקיצור, שווה צפייה מלאה יש מה ללמוד פה!
Re: נוווווווווו, ממי מרים את הכפפה?

פורסם:
01 יוני 2011, 13:19
על ידי ykyk
שלום
יש לי חבר עם מחרטה כזאת והוא עושה עבודות חריטה עם מחרטה ענתיקה
המסלולים מעץ.
Re: נוווווווווו, ממי מרים את הכפפה?

פורסם:
01 יוני 2011, 14:06
על ידי dudi
הטבעות זה בסדר אבל איך עושים לזה גימור?

Re: נוווווווווו, ממי מרים את הכפפה?

פורסם:
01 יוני 2011, 22:29
על ידי xuxgm
dudi הגימור זניח פה הבצוע מעניין פעם עשיתי 4 טבעות אך זה ,צריך עוד הרבה אימון.יש פה מספר כלים שכנראה מיוצרים באופן עצמאי ומותאמים לבצוע.
Re: נוווווווווו, ממי מרים את הכפפה?

פורסם:
01 יוני 2011, 23:59
על ידי ykyk
שלום
בקשר לגימור של הטבעות.
ניתן לעשות גימור לפני הניתוק מהמקום. והחלק הפנימי בצורה ידנית