עמוד 1 מתוך 1

ניסיון

הודעהפורסם: 29 מאי 2011, 13:58
על ידי ykyk
שלום
עשיתי היום כלי משולב שי אפשרות להחליף את הקערה.
מחר נופל לי ליד עץ יפה אז אני חורט ממנו קערה קטנה ומכניס לתושבת.
התושבת עשויה מעץ מייפל קוטר התושבת 30 ס"מ על גובה של 5 ס"מ

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 29 מאי 2011, 14:15
על ידי xuxgm
רעיון מקורי ויפה,אך מאין נופל לך מייפל 30 ס"מ פה בארצנו או שהוא מיובא.

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 29 מאי 2011, 14:22
על ידי sarit zur
וואוו אהבתי!!! :!:

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 29 מאי 2011, 18:07
על ידי ykyk
היה לי עוד מהזמנים ההם שהיה לי יחסים באחת הנגריות.

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 29 מאי 2011, 19:14
על ידי Pini Gold
אני בור ועם הארץ והאסימון עוד לא ירד לי בקשר לשימוש והצורך בכלי כזה.

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 29 מאי 2011, 20:51
על ידי ykyk
שלום
לא כל כלי שמייצרים הוא לשימוש אלה ליופי ועם בכול זאת אתה מתעקש
להשתמש בו אתה יכול לשים בקערה מתכשיטים ועד פיצוחים.וגם את המפתחות
של הבית והרכב.
שיהיה לך יום טוב

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 30 מאי 2011, 12:13
על ידי Pini Gold
ואני הבנתי בהתחלה שמדובר באיזשהו כלי עבודה להחלפת קערות תוך כדי חריטה... ואכן לאחר ההסבר שלך ראיתי שטעיתי.
אין בכך כדי להפחית מהערכתי הגבוהה של העבודה שלך. כל הכבוד.

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 31 מאי 2011, 12:59
על ידי ezerzur
מקסים ללא צל של ספק , רעיון מושקע ומיוחד

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 31 מאי 2011, 13:16
על ידי Moshe Eshel
ykyk כתב:שלום
עשיתי היום כלי משולב שי אפשרות להחליף את הקערה.
מחר נופל לי ליד עץ יפה אז אני חורט ממנו קערה קטנה ומכניס לתושבת.
התושבת עשויה מעץ מייפל קוטר התושבת 30 ס"מ על גובה של 5 ס"מ


מאוד יפה, אבל הפרופורציה לדעתי לא מתאימה, הייתי עושה קערה הרבה יותר גדולה - כדי שיבינו מה עיקר ומה טפל - או אולי לא. בקיצור עניין של טעם.

נראה לי שהמעמד יותר מתאים לאחד הכדים שלך, תעשה נסיון...

העבודה איכותית ומושקעת ללא כל קשר.