חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ניסיון

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

ניסיון

הודעהעל ידי ykyk » 29 מאי 2011, 13:58

שלום
עשיתי היום כלי משולב שי אפשרות להחליף את הקערה.
מחר נופל לי ליד עץ יפה אז אני חורט ממנו קערה קטנה ומכניס לתושבת.
התושבת עשויה מעץ מייפל קוטר התושבת 30 ס"מ על גובה של 5 ס"מ
קבצים מצורפים
002.JPG
003.JPG
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: ניסיון

הודעהעל ידי xuxgm » 29 מאי 2011, 14:15

רעיון מקורי ויפה,אך מאין נופל לך מייפל 30 ס"מ פה בארצנו או שהוא מיובא.
xuxgm
משתמש ותיק
 
הודעות: 46
הצטרף: 05 מרץ 2011, 20:57

Re: ניסיון

הודעהעל ידי sarit zur » 29 מאי 2011, 14:22

וואוו אהבתי!!! :!:
סמל אישי של המשתמש
sarit zur
סופר משתמש
 
הודעות: 146
הצטרף: 01 ינואר 2011, 16:56

Re: ניסיון

הודעהעל ידי ykyk » 29 מאי 2011, 18:07

היה לי עוד מהזמנים ההם שהיה לי יחסים באחת הנגריות.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: ניסיון

הודעהעל ידי Pini Gold » 29 מאי 2011, 19:14

אני בור ועם הארץ והאסימון עוד לא ירד לי בקשר לשימוש והצורך בכלי כזה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: ניסיון

הודעהעל ידי ykyk » 29 מאי 2011, 20:51

שלום
לא כל כלי שמייצרים הוא לשימוש אלה ליופי ועם בכול זאת אתה מתעקש
להשתמש בו אתה יכול לשים בקערה מתכשיטים ועד פיצוחים.וגם את המפתחות
של הבית והרכב.
שיהיה לך יום טוב
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: ניסיון

הודעהעל ידי Pini Gold » 30 מאי 2011, 12:13

ואני הבנתי בהתחלה שמדובר באיזשהו כלי עבודה להחלפת קערות תוך כדי חריטה... ואכן לאחר ההסבר שלך ראיתי שטעיתי.
אין בכך כדי להפחית מהערכתי הגבוהה של העבודה שלך. כל הכבוד.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: ניסיון

הודעהעל ידי ezerzur » 31 מאי 2011, 12:59

מקסים ללא צל של ספק , רעיון מושקע ומיוחד
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: ניסיון

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 31 מאי 2011, 13:16

ykyk כתב:שלום
עשיתי היום כלי משולב שי אפשרות להחליף את הקערה.
מחר נופל לי ליד עץ יפה אז אני חורט ממנו קערה קטנה ומכניס לתושבת.
התושבת עשויה מעץ מייפל קוטר התושבת 30 ס"מ על גובה של 5 ס"מ


מאוד יפה, אבל הפרופורציה לדעתי לא מתאימה, הייתי עושה קערה הרבה יותר גדולה - כדי שיבינו מה עיקר ומה טפל - או אולי לא. בקיצור עניין של טעם.

נראה לי שהמעמד יותר מתאים לאחד הכדים שלך, תעשה נסיון...

העבודה איכותית ומושקעת ללא כל קשר.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים