שלום
עשיתי היום כלי משולב שי אפשרות להחליף את הקערה.
מחר נופל לי ליד עץ יפה אז אני חורט ממנו קערה קטנה ומכניס לתושבת.
התושבת עשויה מעץ מייפל קוטר התושבת 30 ס"מ על גובה של 5 ס"מ
ניסיון
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: ניסיוןרעיון מקורי ויפה,אך מאין נופל לך מייפל 30 ס"מ פה בארצנו או שהוא מיובא.
Re: ניסיוןהיה לי עוד מהזמנים ההם שהיה לי יחסים באחת הנגריות.
Re: ניסיוןאני בור ועם הארץ והאסימון עוד לא ירד לי בקשר לשימוש והצורך בכלי כזה.
Re: ניסיוןשלום
לא כל כלי שמייצרים הוא לשימוש אלה ליופי ועם בכול זאת אתה מתעקש להשתמש בו אתה יכול לשים בקערה מתכשיטים ועד פיצוחים.וגם את המפתחות של הבית והרכב. שיהיה לך יום טוב
Re: ניסיוןואני הבנתי בהתחלה שמדובר באיזשהו כלי עבודה להחלפת קערות תוך כדי חריטה... ואכן לאחר ההסבר שלך ראיתי שטעיתי.
אין בכך כדי להפחית מהערכתי הגבוהה של העבודה שלך. כל הכבוד.
Re: ניסיוןמקסים ללא צל של ספק , רעיון מושקע ומיוחד
Re: ניסיון
מאוד יפה, אבל הפרופורציה לדעתי לא מתאימה, הייתי עושה קערה הרבה יותר גדולה - כדי שיבינו מה עיקר ומה טפל - או אולי לא. בקיצור עניין של טעם. נראה לי שהמעמד יותר מתאים לאחד הכדים שלך, תעשה נסיון... העבודה איכותית ומושקעת ללא כל קשר.
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||