עמוד 1 מתוך 1
עבודות חריטה בעץ

פורסם:
28 מאי 2011, 10:17
על ידי GILY
שלום לכולם
מצ"ב עבודה שלי הראשונה : גביע מעץ ינבוט והשניה , כד עם ידיות מפוסלות מעץ סיסם הודי
תהנו
תהנו

Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
28 מאי 2011, 18:30
על ידי ykyk
יפה מאוד
ספר איך עשית את הידיות
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
29 מאי 2011, 00:27
על ידי xuxgm
אכן אני נהנה,יפה.
קודמי כבר שאל, תן קצת פירוט לאופן הבצוע.
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
29 מאי 2011, 05:58
על ידי sarit zur
כמה חמוד הכד!!!!!!!!!!!!
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
29 מאי 2011, 18:13
על ידי GILY
שלום
חרטתי כהכנה לידיות רצועה היקפית בצורה של הידיות
לאחר מכן ביצעתי כ 4 חיתוכים עם דיסק חיתוך במשחזת זוית 4.5
המשכתי לבצע חיתוכים כל 2 ס"מ הפרדה עם מפסלת וליטוש עד הפגשות שני גבהיי הכד (גוף + צוור ) מיותר לציין כי חשוב לחרוט את הרצועה ולוודא כישני הגבהים של לפני הרצועה ואחריה שווים .
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
31 מאי 2011, 12:56
על ידי ezerzur
יפה מאד , אהבתי
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
31 מאי 2011, 13:17
על ידי Moshe Eshel
GILY כתב:שלום לכולם
מצ"ב עבודה שלי הראשונה : גביע מעץ ינבוט והשניה , כד עם ידיות מפוסלות מעץ סיסם הודי
תהנו
תהנו

יפה מאוד, מאוד!
בתמונות ד"א נראה כאילו זה אותו העץ בדיוק....
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
02 יוני 2011, 14:05
על ידי GILY
אולי נראה אבל ינבוט הוא עץ שונה לגמריי
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
04 יוני 2011, 19:24
על ידי gal-galim
עבודות מקסימות בטח ובטח שאלו הראשונות שלך.
אני מאוד אוהב את הפרופורציות שלהן.
מקסים
Re: עבודות חריטה בעץ

פורסם:
04 יוני 2011, 21:38
על ידי umi
אם עבודת החריטה שלי, הראשונה, תהיה יפה ב 40% פחות משלך אהיה מאוד מרוצה, כל הכבוד
