שלום
כלי מסיסם הודי שסיימתי בוקר עשוי בחריטה בשני צירים.
מידות:29.5X18 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש.
משחק הצירים
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
משחק הציריםשלום
כלי מסיסם הודי שסיימתי בוקר עשוי בחריטה בשני צירים. מידות:29.5X18 ס"מ סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש.
Re: משחק הציריםשלום
אתה מאתגר אותי? בעבודה שלך זה לא חוכמה הוא יוצא מהמרכז ואז אתה יכול לחרוט את הבסיס בלי בעיות. בעבודה שלי מכיוון שהחריטה לא באותו מישורים נוצר מצב בבסיס ובגביע שיש הפרשיי גובה שצריך לגלף את העץ בעבודה ידנית. הנה אני שולח עבודות עם כמה צירם. נראה אותך מנסה לעשות אותו הדבר. ביי
Re: משחק הציריםישראל, זה ממש תענוג לראות את העבודות שלך.
Re: משחק הציריםתודה ושלום
כך דוגמא ותנסה לעשות ועם יהיו לך שאלות אתה יודע למצוא אותי. בהצלחה ביי
Re: משחק הציריםישראל!
וואוו זו חתיכת גזע.....! נראה שהיו לך צירים קשים בלידה עד שהוצאת את משחק הצירים הזה.... זה מדהים!!!! אתה כל פעם מפתיע מחדש...
Re: משחק הציריםשלום
המנוחה שלי זה חריטה ממנה אני נהנה.
8 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||