חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

משחק הצירים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

משחק הצירים

הודעהעל ידי ykyk » 26 מאי 2011, 11:38

שלום
כלי מסיסם הודי שסיימתי בוקר עשוי בחריטה בשני צירים.
מידות:29.5X18 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש.
קבצים מצורפים
P5260664.JPG
P5250660.JPG
005.JPG
004.JPG
P5250659 - עותק.JPG
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: משחק הצירים

הודעהעל ידי icemen » 26 מאי 2011, 21:09

יפיפה..! אתה לא נח לרגע..!!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: משחק הצירים

הודעהעל ידי xuxgm » 27 מאי 2011, 00:14

יפה היצירה הצליח לך,עכשיו עבור ל 3 צירים ,כך דוגמא
קבצים מצורפים
PB260030.JPG
xuxgm
משתמש ותיק
 
הודעות: 46
הצטרף: 05 מרץ 2011, 20:57

Re: משחק הצירים

הודעהעל ידי ykyk » 27 מאי 2011, 03:36

שלום
אתה מאתגר אותי?
בעבודה שלך זה לא חוכמה הוא יוצא מהמרכז ואז אתה יכול לחרוט את הבסיס
בלי בעיות.
בעבודה שלי מכיוון שהחריטה לא באותו מישורים נוצר מצב בבסיס ובגביע שיש
הפרשיי גובה שצריך לגלף את העץ בעבודה ידנית.

הנה אני שולח עבודות עם כמה צירם.
נראה אותך מנסה לעשות אותו הדבר.
ביי
קבצים מצורפים
P9140423.JPG
2344.jpg
2348.jpg
P9140445.JPG
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: משחק הצירים

הודעהעל ידי Maximus » 27 מאי 2011, 10:25

ישראל, זה ממש תענוג לראות את העבודות שלך.
Maximus
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 19 ספטמבר 2010, 17:30

Re: משחק הצירים

הודעהעל ידי ykyk » 27 מאי 2011, 10:44

תודה ושלום
כך דוגמא ותנסה לעשות ועם יהיו לך שאלות אתה יודע למצוא אותי.
בהצלחה
ביי
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: משחק הצירים

הודעהעל ידי Saba_jackson » 27 מאי 2011, 11:09

ישראל!
וואוו זו חתיכת גזע.....!
נראה שהיו לך צירים קשים בלידה עד שהוצאת את משחק הצירים הזה....
זה מדהים!!!!
אתה כל פעם מפתיע מחדש...
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

Re: משחק הצירים

הודעהעל ידי ykyk » 27 מאי 2011, 16:36

שלום
המנוחה שלי זה חריטה ממנה אני נהנה.
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים