עמוד 1 מתוך 2
2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 12:29
על ידי sarit zur
אין לי שמץ של מושג מהו העץ....
האחד אדמדם, וקשה מאוד. (כנראה יובש היטב..

)
והשיני צהבהב, גם הוא קשה מאוד... רק צורב אחד היה מסוגל להתמודד איתו... זה עם חוט הלהט...
עצמאות שמייח לכולנו.
שרית.
Re: 2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 13:34
על ידי xuxgm
איני יודע למי המחמאות ?יפה יפה איך נחלק הנקודות ? אך לפני כן איך נעשה העיטור שבהיקף הצלחת העליונה?
Re: 2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 14:07
על ידי dudi
מדהים!!!! דוז פואה
מה מקור הציורים?
Re: 2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 15:08
על ידי ezerzur
העיטור ב- 2 הצלחות נעשו באמצעות הצורב והצורבת.
חן חן.
לא משנה חלוקת הנקודות, הן מגיעות לאותו בית.

Re: 2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 15:09
על ידי ezerzur
מקור הציורים, מתוך איורים אקראיים הנמצאים בנט... וגם תוספות שלי.
תודה

Re: 2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 15:10
על ידי ezerzur
וכמובן, נכתב ממחשב של עזר, עם הניק שלו....
שרית.
Re: 2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 16:26
על ידי umi
עבודה מדהימה ואותי לפחות, מרגשת מאד !!!
אין לי מושג בצריבה על עץ, אפשר לדעת איך מעבירים את הציור לעץ ? שהוא גם יפה.
עבודות מרהיבות..!

פורסם:
10 מאי 2011, 19:22
על ידי icemen
תענוג לראות כל פעם משהו חדש ממך..!
Re: עבודות מרהיבות..!

פורסם:
10 מאי 2011, 20:09
על ידי Pini Gold
צלחות מרהיבות. השילוב הזה מרענן כל פעם מחדש ובעיני זה יופי של דבר.
Re: 2 צלחות חרוטות על ידי עזר -

פורסם:
10 מאי 2011, 20:25
על ידי shutter
ממש התפעלתי!
יפה להפליא!
הצלחת עליה מצויר Mr' bird עשויה ממייפל (אם זוהי הצלחת בגוון הצהבהב אז זה ודאי).
אפשר קצת פרטים על כלי הצריבה.