עמוד 1 מתוך 2

עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 01 מאי 2011, 23:50
על ידי icemen
מגש וקערית (סיגמנטים בסיסיים)
המגש בקוטר 35 סמ.. והקערית בקוטר 20 סמ.
העצים-ברוש,מהגוני,בוק ואלון..

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 00:45
על ידי dudi
עיצוב הקערית מאוד מוצא חן בעני.
אחרי שהתנסתי קצת בהדבקות אני כולי הערצה לעבודות הסגמנטים :wink: . איך אתם מצליחים להדביק כל כך יפה ומדויק?

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 00:46
על ידי shutter
עבודות יפות!
אהבתי מאוד את הקערית והסימטריה שלה. עבודה מוקפדת מאוד!!!

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 01:11
על ידי icemen
לאחר הקצעת העץ במכונה,אני עובר עליו עם להב של מקצוע ידני להורדת גרדים עדינה.
להדבקה,אני משתמש עם דבק צהוב. מקפיד לדייק, ונעזר בחיזוקים מעץ, שאני חותך בזויות מתאימות, כדי למנוע תזוזות בעת ההדבקה.מהדק היטב עם כליבות. ומשאיר ליבוש למשך 24 שעות..
גימור עם סנדינג סילר ומיילנד להברקה..

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 03:30
על ידי ykyk
יפה מאוד
אתה מתקדם יפה

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 06:16
על ידי sarit zur
ביג לייק :!:

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 06:18
על ידי xuxgm
גנבתם לי את כל המילים הבן אדם עובר כל גבול,הקערה הסימטרית יפה ומיקצועית.

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 07:04
על ידי Pini Gold
אביחי מציב לנו כל פעם שיאים חדשים. ממש מופלא.

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 10:05
על ידי max63
הדבקה מקצועית ותוצר אלגנטי. תתחדש!

Re: עבודות אחרונות בחריטה..

הודעהפורסם: 02 מאי 2011, 10:10
על ידי shlomi
יש לציין שיש לך סבלנות של פיל
עבודות יפיפיות
כל הכבוד