עמוד 1 מתוך 1
חיבור מהיר יש עדכון

פורסם:
27 אפריל 2011, 15:22
על ידי ykyk
שלום
חיבור מהיר לדברים גדולים שיש קושי להבריג ישר על הציר.
לא אחת נתקלתי בקושי להבריג ישר על הציר רק לאחרונה שעשיתי את השולחן
ולא הצלחתי להבריג ישר נאלצתי לתפוס את הפלטה בפוטר.
ולכן בניתי את המתקן הזה.
ביי
Re: חיבור מהיר

פורסם:
27 אפריל 2011, 16:13
על ידי icemen
אין כמוך ישראל.. כל זמן ממציא ובונה..!! כל הכבוד..!
Re: חיבור מהיר

פורסם:
27 אפריל 2011, 16:57
על ידי max63
רעיון חכם! כל הכבוד. מכיר את הקושי וזה כבר מקוטר בולים רטובים של 30 ס"מ. האם יש רעידות עקב אי התאמה? האם חריטת התעלה הקמורה נעשתה אצל חרט מתכת?
Re: חיבור מהיר

פורסם:
27 אפריל 2011, 19:49
על ידי ezerzur
כל הכבוד רעיון יפה ומקורי ,
Re: חיבור מהיר

פורסם:
27 אפריל 2011, 19:56
על ידי ykyk
שלום
היום המתקן היה במחרטה והורדתי ששב בברזל כדי לעשות מדויק ולא היה שום
רעידות.
ביי
Re: חיבור מהיר

פורסם:
28 אפריל 2011, 00:12
על ידי dudi
רעיון מצוין
Re: חיבור מהיר

פורסם:
28 אפריל 2011, 00:53
על ידי shutter
עבודה מקצועית!!!
Re: חיבור מהיר

פורסם:
28 אפריל 2011, 03:39
על ידי ykyk
תודה
צדיך לנבור בקטלוגים של ONEWAY יש שם הרבה חידושים.
ביי
Re: חיבור מהיר

פורסם:
28 אפריל 2011, 03:41
על ידי ykyk
תודה
רק בשיבל הפיד בק היה כדי לעשות את העבודה.
Re: חיבור מהיר

פורסם:
28 אפריל 2011, 06:28
על ידי ykyk
תמורת 2 קערות זה נעשה.