אגרטל שסיימתי השבוע. נעשה בשיטת Inside Out. כדי שיהיה מעניין במעבר מ Inside ל Out הוספתי לו בקבוק יין.
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 27 אפריל 2011, 09:25
על ידי shlomi
יפה מאוד
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 27 אפריל 2011, 14:03
על ידי max63
יצא מעניין! איך בחרת להדביק?
[למי שלא מכיר את השיטה - מצמידים מספר חלקים (2 או 4 הכי קל) בהדבקה, חורטים, מפרידים ומדביקים חזרה אחרי היפוך]
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 27 אפריל 2011, 15:07
על ידי xuxgm
מדהים ! מאיזה עץ הוצאתה יצירה יפה זו?
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 27 אפריל 2011, 16:14
על ידי icemen
יפה..! זה רעיון ..!
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 27 אפריל 2011, 19:06
על ידי Eliko
יפה מאוד !
פיני עכשיו אתה מבין למה התכוונתי ?
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 27 אפריל 2011, 19:46
על ידי ezerzur
מXים - מקסים , אהבתי מאד
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 28 אפריל 2011, 00:08
על ידי dudi
סוסעצ – העץ הוא Camphor Laurel כתבתי עליו קצת בעבר
מקס – הכנתי את המקלות בגודל 10X10X50 ס"מ. סימנתי קו בקצוות במרחק 4 ס"מ ורק בשוליים האלו מרחתי דבק (חיצים אדומים בתמונה).
ליתר ביטחון כדי שאם זה יתפרק אני לא אבצע עצירת חזה למקלות מעופפים. מצד אחד הפייס פלייט מחובר לכל מקל עם שני ברגים ומצד שני שמתי פלטה עם שלושה ברגים לכל מקל (חץ ירוק).
בתמונה חרוט ה Inside + שכבת גימור ראשונה.
אחרי גימור הInside חתכתי את השוליים והכל התפרק.
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 28 אפריל 2011, 00:46
על ידי shutter
רעיון יפה וביצוע מדהים!
Re: אגרטל Inside Out
פורסם: 28 אפריל 2011, 00:51
על ידי xuxgm
אך מדוע לא תדביק לכל האורך ותמנע מלוח חיזוק וכך תיהיה גם בטוח ,בסוף החריטה תעביר במסור סרט ותקבל אותה התוצאה,כך אני עושה .