עמוד 1 מתוך 3

אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 27 אפריל 2011, 08:54
על ידי dudi
אגרטל שסיימתי השבוע. נעשה בשיטת Inside Out. כדי שיהיה מעניין במעבר מ Inside ל Out הוספתי לו בקבוק יין.

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 27 אפריל 2011, 09:25
על ידי shlomi
יפה מאוד

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 27 אפריל 2011, 14:03
על ידי max63
יצא מעניין! איך בחרת להדביק?

[למי שלא מכיר את השיטה - מצמידים מספר חלקים (2 או 4 הכי קל) בהדבקה, חורטים, מפרידים ומדביקים חזרה אחרי היפוך]

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 27 אפריל 2011, 15:07
על ידי xuxgm
מדהים ! מאיזה עץ הוצאתה יצירה יפה זו?

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 27 אפריל 2011, 16:14
על ידי icemen
יפה..! זה רעיון ..!

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 27 אפריל 2011, 19:06
על ידי Eliko
יפה מאוד !
פיני עכשיו אתה מבין למה התכוונתי ?

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 27 אפריל 2011, 19:46
על ידי ezerzur
מXים - מקסים , אהבתי מאד

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 28 אפריל 2011, 00:08
על ידי dudi
סוסעצ – העץ הוא Camphor Laurel כתבתי עליו קצת בעבר

מקס – הכנתי את המקלות בגודל 10X10X50 ס"מ. סימנתי קו בקצוות במרחק 4 ס"מ ורק בשוליים האלו מרחתי דבק (חיצים אדומים בתמונה).
ליתר ביטחון כדי שאם זה יתפרק אני לא אבצע עצירת חזה למקלות מעופפים. מצד אחד הפייס פלייט מחובר לכל מקל עם שני ברגים ומצד שני שמתי פלטה עם שלושה ברגים לכל מקל (חץ ירוק).
בתמונה חרוט ה Inside + שכבת גימור ראשונה.
אחרי גימור הInside חתכתי את השוליים והכל התפרק.

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 28 אפריל 2011, 00:46
על ידי shutter
רעיון יפה וביצוע מדהים!

Re: אגרטל Inside Out

הודעהפורסם: 28 אפריל 2011, 00:51
על ידי xuxgm
אך מדוע לא תדביק לכל האורך ותמנע מלוח חיזוק וכך תיהיה גם בטוח ,בסוף החריטה תעביר במסור סרט ותקבל אותה התוצאה,כך אני עושה .