עמוד 1 מתוך 1

טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 22 אפריל 2011, 19:29
על ידי artagel
בדרך כלל ותמיד חומר גלם -עץ.זו לא פרנסתי ואם למי מכם שאלות יקבל גם תשובות.

Re: טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 23 אפריל 2011, 12:09
על ידי sarit zur
איזה יופי, דוד....
ההתמדה שלך, והצורך לגעת בכמה שטחים בנישת החריטה, מעוררים התפעלות עצומה, מצידי... :)

Re: טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 23 אפריל 2011, 15:33
על ידי shlomi
לפי התוצרת אז יש לך גם במה לכתוב
יפה מאוד

Re: טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 24 אפריל 2011, 11:58
על ידי ezerzur
שיחקת אותה , יופי

Re: טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 24 אפריל 2011, 15:08
על ידי icemen
יפה,יפה.. אבל תראה גם עטים חדשים..

Re: טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 25 אפריל 2011, 09:18
על ידי artagel
תודה למחמאות ולעניין עטים חדשים?אביחי עד היום נוכחת כי אני תמיד בעניין של מתנות לחברים ובדרך כלל הכותב הישראלי נעול על דגם אחד או שניים ולכן אני משתדל לעמוד בהתחייבותי.

Re: טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 25 אפריל 2011, 20:27
על ידי Moshe Eshel
artagel כתב:תודה למחמאות ולעניין עטים חדשים?אביחי עד היום נוכחת כי אני תמיד בעניין של מתנות לחברים ובדרך כלל הכותב הישראלי נעול על דגם אחד או שניים ולכן אני משתדל לעמוד בהתחייבותי.


לשמחתי, הישראלים יודעים להעריך מתנות מאוד, ונהנים ממה שהם מקבלים ואפילו מספרים על זה לחברים.
לצערי ברגע שמנסים למכור לישראלים את אותם דברים, מתחילים משפטים בסגנון, למה לי לקנות עם אני יכול למצוא פרקר ב10 ש"ח...
מצד שני, תמיד כיף לחלק מתנות, ולעיתים נדירות גם מוצאים לקוח (מזל שהחריטה היא תחביב, אין סיכוי שהיא הייתה משלמת עבור עצמה).

Re: טוב גם לי יש מה לומר בעטים

הודעהפורסם: 25 אפריל 2011, 22:17
על ידי artagel
תודה ,אני חייב תודה ל.... על שהדריכו אותי לביצוע את העט הראשונה זה היה לפני כ 3 שנים.