טוב גם לי יש מה לומר בעטים
בדרך כלל ותמיד חומר גלם -עץ.זו לא פרנסתי ואם למי מכם שאלות יקבל גם תשובות.
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/
artagel כתב:תודה למחמאות ולעניין עטים חדשים?אביחי עד היום נוכחת כי אני תמיד בעניין של מתנות לחברים ובדרך כלל הכותב הישראלי נעול על דגם אחד או שניים ולכן אני משתדל לעמוד בהתחייבותי.