עמוד 1 מתוך 2
מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 08:42
על ידי Pini Gold
עשוי ינבוט שהתייבש מאז 2009 . תודה לאביחי
קוטר 20 ס"מ גובה 9 ס"מ
מילוי פגמים באמצעות גרגרי אבן טורקיז.
חג שמח
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 08:44
על ידי sarit zur
מקסים! מקסים

Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 10:06
על ידי max63
תענוג של עץ וביצוע. גימור?
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 10:35
על ידי icemen
מעוצב,אלגנטי ועשוי לעילא.. כבוד ,אמרנו..?
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 10:43
על ידי artagel
עבודה יפה גם אני אוהב את עץ הזה כן זה בא מאביחי לפעמים.
אך תרשה להעיר קטנה אחת מיקצועית, תן דעתך ולטש קצת יותר.
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 10:53
על ידי Pini Gold
artagel כתב:עבודה יפה גם אני אוהב את עץ הזה כן זה בא מאביחי לפעמים.
אך תרשה להעיר קטנה אחת מיקצועית, תן דעתך ולטש קצת יותר.
לדוד,
תודה
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 11:03
על ידי Maximus
רעיון מילוי החורים פשוט גאוני.
תוצר יפהפה.
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 11:34
על ידי Eliko
יופי של עבודה !
פיני יש לי בקשה בפעם הבאה שאתה חורט ינבוט שמור עבורי את השבבים (זה טוב לעישון בשר...

)
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 12:00
על ידי shlomi
יפה מאוד
גימור?
Re: מתנה לחברים

פורסם:
21 אפריל 2011, 14:00
על ידי ezerzur
AMקסימ ומהמם כאחד , אהבתי
