עמוד 1 מתוך 1

" משהו קטן מה"בית הפתוח" פסח 2011 אצלנו

הודעהפורסם: 18 אפריל 2011, 09:39
על ידי ezerzur
למי שפספס אז על קצה המזלג ,תודה למי שהגיע

http://www.youtube.com/watch?v=cgWyUhhLGx8

Re: " משהו קטן מה"בית הפתוח" פסח 2011 אצלנו

הודעהפורסם: 18 אפריל 2011, 13:22
על ידי zigi
יופי של עבודות, יופי של צמד כשרונות שעשו יד אחת , חבל שלא הצלחתי להגיע, מקוה שתהיה הזדמנות נוספת.

Re: " משהו קטן מה"בית הפתוח" פסח 2011 אצלנו

הודעהפורסם: 18 אפריל 2011, 14:36
על ידי ezerzur
ראשית , תמיד ניתן לבקר , אנחנו בית קטן ]פתוח וחם ! שנית לקראת ראש השנה הפנינג נוסף

Re: " משהו קטן מה"בית הפתוח" פסח 2011 אצלנו

הודעהפורסם: 19 אפריל 2011, 08:24
על ידי Eliko
1) למרות "שאיימתי" שאגיע לצערי לא יכולתי להגיע .
2) עזר המיומנות שלך בסקיואר מדהימה כל הכבוד :D
3) על העבודות של שרית אין מילים !
4) זיגי נארגן איזה אחה"צ פנוי ונתאם.