עמוד 1 מתוך 1

עזרה בלכה מבריקה

הודעהפורסם: 11 אפריל 2011, 22:21
על ידי gal-galim
אני בדרך כלל מגמר את הקערות בתערובת שמנים אם זה לאוכל או בקרנובה אם אני רוצה להשיג הברקה מסויימת וזו קערת פירות ואני לא מצליח להגיע לרמת הברקה גבוהה כמו שיש בתמונות. ניסיתי ספריי לכה פוליאוריטנית וזה לא עשה את העבודה.
יש למישהו רעיון של מוצר מסויים שיש בהישג יד כאן ?
תודה

Re: עזרה בלכה מבריקה

הודעהפורסם: 12 אפריל 2011, 11:31
על ידי Moshe Eshel
הי גל,

גימור זו אומנות, ואין "מוצר" שעושה את זה לבד, זה דורש המון עבודה.
צריך למצוא לקה עם גלוס (ברק) גבוה (ויש למצוא בקלות בחנויות הנכונות). הלקות הנמכרות באייסים וכדומה הם בדרך כלל מט.

אחרי זה צריך הכנת שטח טובה, ומספר שכבות יפה, עם עבודה רבה בינהם - אני אישית מתרחק מפיניש - זה קשה!

יש פה מומחים לעניין שיוכלו לייעץ, אבל קח בחשבון חדר צבע סטרילי ועוד כהנה וכהנה בשביל להגיע לברק גבוה במיוחד - ואפילו אז אני חושב ש100% זה קשה. אבל סביר שתסתפק בהרבה פחות שזה יחסית פשוט להשיג.

אני לא מתכוון להפחיד, אלא רק להסביר שלא מדובר בלהשפריץ קצת מספריי מיוחד על היצירה או למרוח וקס עם סמרטוט (זה מה שאני מסתפק בו) - זה דורש השקעה מרובה הרבה יותר.

בהצלחה רבה!