עמוד 1 מתוך 1
מחרטת ברזל

פורסם:
08 אפריל 2011, 10:28
על ידי oferco
שלום,
הציעו לי לרכוש מחרטת ברזל משומשת (מרחק בין עוקצים - מטר, קוטר חריטה מקסימלי - 30 ס"מ). מה דעתכם על שימוש במחרטת ברזל לחריטת עץ? ד"א - יש 4 כאלו.
Re: מחרטת ברזל

פורסם:
08 אפריל 2011, 13:58
על ידי ykyk
שלום
כמה מבקשים עליה?
ביי
Re: מחרטת ברזל

פורסם:
08 אפריל 2011, 14:36
על ידי shlomi
האם תלת פאזי
Re: מחרטת ברזל

פורסם:
08 אפריל 2011, 14:44
על ידי moshik
מחרטת ברזל לטעמי לא מתאימה לחריטת עץ:
צריך להתאים tool rest אחר ובעצם לפרק את הקיים(די מסובך)
ואז המעבר מעץ למתכת נראה מסובל.
גם אם משתמשים ב REST הקיים לעץ (אפשרי) התנועה היא איטית ומסורבלת
והתנועה כלפי מעלה לא אפשרית בעצם.אלא אם בונים מתאם מיוחד (שזה אפשרי)
שביבי העץ שוחקים את מכלולי המתכת שצריכים להשאר מדוייקים אם יש שמן על המכלולים אז שילוב של שמן עם שביבים ואבקת עץ הוא הרסני וגם יוצר לכלוך
שקשה להתמודד איתו.
הSWING במתכת הוא קצר יחסית.
השימוש ההגיוני היחיד שאני מוצא זה לחריטות עץ מדוייקות
כגון גלילים וכדורים,כאשר משתמשים בסכינים הרגילים.
Re: מחרטת ברזל

פורסם:
08 אפריל 2011, 17:47
על ידי oferco
אשר למחיר - אמרו 2000. אני מניח שיהיה מו"מ. פרטים טכניים נוספים - אחרי שאראה אותן.
ממליץ בחום. תקנה

פורסם:
08 אפריל 2011, 18:36
על ידי yossi
מניסיון אין לך בעיה עם ה TOOL REST.
מכסימום תחליף את הפוטר לאחד מתאים לעץ.
אם היא חד פאזית ואתה לא מעוניין שלח לי מסר ואני אקנה
Re: מחרטת ברזל

פורסם:
08 אפריל 2011, 20:41
על ידי ykyk
שלום
טוב מה יש ומה אין.
בורר מהירויות יש.
הברגות אפשר לעשות.
בקשר לפוטר אין בעיה אפילו אפשר לתפוש אות הבפוטר הקיים.
מה שחסר קוטר עבודה.
ולכן עם יש אפשרות להגדיל את קוטר העבודה היא רצויה.
בהצלחה